Aviseringar
Rensa alla

Borde jag höra av mig????


Ämnesstartare

Jag var på fest här om dan och råka strula med två killar, varav den första verkade tycka om mig känslomässigt men har nästan ingen kontakt med han längre så tänkte ej mer på det. Men han blev ledsen o strula me typ alla efter de för att hämnas typ o sa att han ej ville Veta av mig. Förstår honom såklart om han gilla mig men hur skulle jag kunna veta att han gjorde de? Hur som helst så undrar jag om jag borde höra av mig till honom? Och vad ska jag säga isf?:/ 


   
Citera
Ämnesstartare

Beror väl på om du e intresserad av honom?

Om inte: hör inte av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
Beror väl på om du e intresserad av honom?

Om inte: hör inte av dig

Vet inte precis om jag har känslor för han.. Men vill ändå ha kvar han som vän iaf..:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polkagriiis:

Vet inte precis om jag har känslor för han.. Men vill ändå ha kvar han som vän iaf..:/

Men skriv och säg att du gillar honom som vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Men skriv och säg att du gillar honom som vän?

Jag skrev nu o hoppas på de bästa, tack❤️


   
SvaraCitera

Polkagriiis:

Jag skrev nu o hoppas på de bästa, tack❤️

Hoppas det löste sig relativt. Tyvärr måste jag däremot säga att i din situation, så som du gjorde, skriv att du gillar han som vän. Sen låter du han vara tills han hör av sig. 

Det gör alltid ont att bli sårad, men den som sårar måste kunna respektera den sårade och ge den plats och andrum med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillade du honom är det bara att slänga iväg ett sms. Folk ska alltid strula till sånt här, när det i själva verket är väldigt simpelt.


   
SvaraCitera