Aviseringar
Rensa alla

Borde jag kämpa eller släppa honom?


Ämnesstartare

Jag och mitt ex gjorde slut förra helgen pga att jag och han började bråka i bilen som varit allt oftare nu för tiden.Jag och han blev tillsammans efter att lärt känna varann på skolan och jag letade upp honom på facebook efter att vi pratats vid på öppet hus.Vi började snacka allt mer på fejjan och tillslut satt vi i telefon samtal och pratade om allt hela nätterna långa. Vi kom varann all mer närmre och tillslut beslöt jag mig för att jag ville träffa honom. Han och jag sågs efter praktiken och vi åkte hem till honom för att plugga till körkort teorin och under den tiden kom vi varann allt mer närmare. Vi började hålla om varann och kramas osv.. hans mamma satt och små skrattade åt oss. Enda sedan den dagen började vi sova ihop och vi kom varann närmre och nämre. Vi blev tillsammans och hans tvilling broder tyckte vi passade,Vi gjorde allt tillsammnans och jag började följa med honom på en massa bilträffar, och träffade allt fler av hans vänner. Jag tog med mig honoom hem och presenterade honom för min familj.nu  tillsaken enda sedan dagen då jag släppte honom närmre min familj så bråkade vi.Jag åkte till säffle och tog en intensivkurs för att ta körkort han  stöttade mig igenom allt trots att jag var ledsen osv också ibland.Vi bodde tillsammans enda från den dagen vi träffades.Både hans familj och min familj har en lång bakgrund och mycket problem tyvärr.Jag hade mycket ångest och hamnade i en depprision jag började bli allt mer elak mot honomn typ. Jag såg inte att han stöttade mig utan såg bara fel.Mår sjukt dåligt över saker. Jag har bråkat mycket med hans familj och också blivit portad ifrån dem, så mitt ex bodde här och kallade detta för sin familj. Under början av mitt körkort så råkade jag tyvärr ut för ett antal olyckor. Hans tvilling broder började bli mer elak och dissa min körning.Vi fortsatte iallafall och höll ihop men bråkade allt oftare. Bråken gick tillslut över styr så att jag klappade till honom och sådana saker. Jag gjorde mycket dumt och har stora skuldkänslor över sakerna men aja till saken.. att vi började bråka förra lördagen för att jag inte kunde hitta vägen till nästa race ställe var. Hans tvilling broder var med sin flickvän och jag blev så stressad över det så började skälla för att mitt ex inte kunde visa mig vägen, han visade mig vägen men var helt tyst och tillslut så kör hans bror upp bredvid mig och gasar ass mycket och jag gjorde tyvärr det samma. Det resulterade bara att jag hamnade själv i bilen medan min syster och han går ut till de andra. Han var arg och mest ledsen över hur jag betede mig så de dissade mig. Jag började skicka iväg sms till han att han skulle komma och prata med mig men de hände aldrig. Tillslut blev jag så ledsen så jag gick bort till de andra och de var då mitt ex gick bort i bakgruden med mej och vi stod o snacka och tjaffsade en massa men var nära på att lösa det flera gånger !!! Jag var dum och stängde av allt som jag gör allt för ofta. Tillslut tar mitt ex tag i min hand och säger åt mig att släpper jag den är det slut jag blev allt svagare i den men han sa också att han släpper inte den för han älskar mig och även där var vi nära på att lösa saken. Jag mådde så dåligt och sa till mitt ex det att du fattar inte hur dåligt jag mår över när hans bror gör som han gör mot mig i trafiken. Han sa åt mig att jag skulle säga det till honom så tillslut efter men och om så ropade han ditt honom. Jag började med att skrika du fattar inte hur ledsen jag blir över att du ger mig skit över mitt körkort. Hans tvilling broder börjar då gapa tillbaka och säga att '' du kan fan inte köra !!! , fatar du det åk till korsvägen i 1 timme med dig så skall du få se vad körkort är osv. Han gapade på mig om sjukt mycket saker och sa till mig att han skulle köra hem mitt ex och min syrra!!!Jag blev ledsen och insåg inget utan ser mitt ex ledsen och jag fick ingen chans i att prata med honom. Jag har ju inte vart utan honom heller en enda gång sedan februari när vi blev tillsammans så den natten när jag kom hem själv mådde jag helt sjukt förstört och jag fattade att det jag hade gjort var hel kaos.Jag började smsa honom en massa men fick inga svar och min syrras mobil hade dött så kunde inte kontakta honom hur jag än gjorde. Tillslut hör jag utanför mitt hus att hans bil dyker upp här nedanför och syrran kommer ut men inte mitt ex.Jag fick panik och syrran berättade att hans bror hade tagit hans mobil så kunde inte få tag i honom.Jag fick ännu mer panik och bara brast ihop.Dagen efter hade jag inte sovit och skickat massa sms till mitt ex och tillslut hade någon´läst dem men inte svarat.Jag åkte iväg med min kompis en stund för att titta ifall han var hemma men de var han inte. Min syrra skriver då tillslut att hans tvilling broder hade smsat henne ett långt sms om att detta förhållade måste få ett slut. Att de kommer och hämtar hans saker när han känner sig redo. Att ingen annan än han kunde få tag på honom osv.Då fick jag sådan panik och åkte ditt han var hemma hos sin tvilling broders flickvän och igenom trappuppgången för att få tag på honom.Kom tillslut rätt och jag knackade på och sa att jag ville prata med honom och då tiitade personen som öppnade in mot köket och jag klev in i hallen och såg han sitta där med sin brors flickvän, hans bror och hennes mamma i köket. Jag sa bara att jag ville prata med honom och han sa bara ut med dig jag kommer.Hann kom ut till mig och var helt kännslokall och sa att vad håller du på med ? Kommer hitt som en idiot osv, sa då att jag fick panik pga att min syrra hade fått ett sms han bara ja det hade hon fått ? det är slut fattar du inte jag älskar inte dig längre osv.Han stack sedan med sin bror hem till mig och hämta alla sina saker och drog där ifrån.Han sa bara du fattar att det är slut nu va?Jag bara men du '''' han sa bara nej det är slut kan jag få en kram iaf fråga jag honom och det fick jag.Sedan drog dem och vi snackade inte. Min farmor ringde upp honom på måndagen och sa att de var tomt här hemma osv och han sa farmor jag saknar er också. Men hon måste lära sig någon gång och det var droppen när hon kom hem till min brors flickvän osv. Han berättade om alla bråk till henne och bad henne ringa dagen efter osv den dagen sa han åt henne klart och tydligt att det är slut att de spelar inge roll hur mycket jag än förändras så kommer han inte tillbakaDe lätt på honom sa min farmor den dagen innan som han skulle komma tillbaka. Nu under den veckan som gick mådde jag verkligen skit och åt ingenting! Vi fortsatte stötta på varann under helgen som kom och då låtsades han inte om mig trots att jag stog med folk han kände, han gick och satte sig i bilen tillslut. Dagen efter var de lite annat men då var hans bror med och han gick bara runt med honom hela tiden på bilträffen. De var folk som jag känner oss båda som skulle snacka med honom men de gjorde inte saken bätre han säger att han är trött på att bli sårad och skall försöka leva singel nu. Och lördag kvällen / natten så smsade min syrra och då skrev han med henne och sa att de spelar ingen roll hur mycket folk än tjattar han tänker inte gå tillbaka. Och nu igår såg vi honom igen på en bilträff och han stod med sitt ''gäng'' faktisk skrattade osv och verkade må bra. Hans ex påstår dock att det är sån han blir att han stänger av allting pga att inte vill känna något och de känns så sjukt jobbigt för jag skickade ett sms och bad han träffa mej under torsdagen men han bara läste det men sket i att svara, sedan har han tagit bort mitt nummer''de vet jag '' fråga mig inte hur bara haha. Nu är saken den då? Trots alla våra bråk osv så har vi alltid löst dem tillsammans vi liksom levde ihop i 8 månader, han och jag gjorde verkligen allt tillsammans men bråkade mycket men de fixade sig. Veckan som var hade vi planer för bilen vi haft tillsammans men sen nu är de som jag aldrig betytt för honom? Och han nochalerar mig och jag finns inte ens typ. Är de bara någon mask han dragit på sig ? Eller är det så att han faktiskt vill gå vidare. Med tanke på att han hade hela vintern planerad med mig och sen var de som att jag visste allt detta redan under vårt förhållande att de skulle sluta så här. Nu är jag villig och ändra på¨mig och är inte redo för att släppa honom? pga att de var hans bror som ändrade allt och typ styde honom? är han värd och kämpa för. Jag känner personligen att han är det dock så säger alla att jag skall släppa honom. Men varför skulle han dissa mig så här totalt och inte ge mig förklaringar ifall hann faktiskt ville att de skulle ta slut. Han sa ju samma dag som vi började bråka hur mycket han älskade mig osv. Är helt förvirad 


   
Citera

Dela gärna upp din text i stycken.


   
SvaraCitera

det var den värsta wall of text jag någonsin sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå Wall of text ?

V


   
SvaraCitera

hahahahahahahahah. läser ej, men släpp honom. gå vidare och hitta 1 annan bättre = ) man blir mkt gladare


   
SvaraCitera

Schism:
Dela gärna upp din text i stycken.

Leijonsparf:
det var den värsta wall of text jag någonsin sett.

garvar åt era inlägg

tack


   
SvaraCitera

släpp 


   
SvaraCitera

hjärnsläpp


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera

Hahahahahaha de här är nästan som på film när en tjattermaja babblar och babblar och babblar och alla skiter fullständigt i vad hon babblar om!Mycket glad

När du blir äldre och mognare kommer du förstå.


   
SvaraCitera

för lång text, men släpp honom! Man hittar alltid nån bättre!


   
SvaraCitera

Läste inte texten pga väggen av text men har du börjat fundera på om det är värt det så är det dags att släppa


   
SvaraCitera

Så kul att verkligen ingen läst igenom och sett den gömda raden


   
SvaraCitera

Jag läste dock allt, hade lite svårt att förstå allt du menade men seriöst gå vidare. Han verkar inte riktigt mogen heller om han ska gå efter vad hans bror säger ;o Sluta försöka ta kontakt med honom och försök gå vidare, du gör de tyvärr bara värre för dig själv annars. 


   
SvaraCitera