Aviseringar
Rensa alla

Borde jag lämna honom?


Ämnesstartare

Hej, är en tjej på 15 år & har börjat hålla på med en 19-årig kille. Vi har träffats 3 gånger, & igår slutade det med att vi hade sex. Vi båda gick med på det, & visst det gick la lite för fort. Med tanke på att vi bara träffats 3 gånger, men man måste leva livet ibland:) Jag har en ända vän, & den vännen har jag haft med mig under hela min uppväxt. Hon fick igår reda på att jag har legat med denna killen, & är nu vansinnig på mig å tycker att jag ska dra åt helvete. För hon tror han ska utnyttja mig, men hade jag trott det hade jag aldrig gjort det med honom. När man är nykär, då spenderar man oftast mycket tid med den i början. Men jag får tydligen inte vara med honom enligt henne, & nu har hon en dålig attityd mot mig. Hon skaffade själv kille för någon vecka sedan, & jag accepterade det å tyckte det var kul. Men hon accepterar inte att jag är med en kille jag tycker om, förlorar jag henne vill jag inte stå på jorden längre. Hon är det ända jag har, & jag vill inte förlora killen jag håller på med heller. Borde jag lämna honom trots att jag tycker om honom? En kille är något jag har strävat efter länge, det är något som behövs i mitt liv då jag har det jobbigt å inte har några vänner alls. Förutom denna tjejen jag har haft med mig under hela min uppväxt.. Hur ska jag göra i en sån här situation? :/


   
Citera
Kudhos

Dina vänner ska inte bestämma vem du ska vara med. Själviskt att tycka att det är okej av henne att paxa dig. De får väl ses så de kan lära känna varandra. 


   
SvaraCitera

finns fler killar.. en riktigt bra vän kan va svårt men de går ju de också 


   
SvaraCitera

Champagnemamii: Hur ska jag göra i en sån här situation? :/

Spontant tycker jag att det behövs mer förhandling med din vän. Prata mer med henne och försök få henne att förstå hur du känner. Om hon inte respekterar din frihet att välja din egen partner är hon inte mycket till vän. 


   
SvaraCitera