Aviseringar
Rensa alla

Borde jag oroa mig?


Ämnesstartare

Hejsan!

Jag är på G med en fin kille, han är 15 och jag är 18. Vi har känt varandra i nån månad och vi har sovit tillsammans typ 4-5 nätter, alltså legat uppe hela natten och myst och hånglat. Två gånger har varit nyktert och han tar min hand i sin, pussar mig på pannan och blah blah, jag är 90% säker på att han är intresserad iallafall!^^

Men ända sen i söndags har han inte hört av sig som han brukar, han skriver i vanliga fall till mig massor av gånger under dagen osv och vi snackar jätteofta. Jag skrev till honom och han är kort i tonen osv och jag blir så himla orolig att jag gjort nåt fel! 🙁 han har även adhd, vilket innebär att han ibland får sina liksom "osociala faser" där han mest bara vill vara ifred. Kan ju bara vara så nu, men jag tycker om honom så mycket och blir så jäkla orolig. VAD TROR NI? 🙂 mvh orolig brud haha;)


   
Citera

Jag hade nog låtit killen vara ifred. Ej bra att pressa killen, ADHD eller inte, han kanske är osäker på sina känslor. Men innan jag häver ur mig slutsatser, vad svarade han när du skrev att han är kort i tonen? 


   
SvaraCitera

Sugarscull: VAD TROR NI?

Desperat behov av kontroll och ignorant, You´re välkommen låt han vara då tills han hör av sig han kanske har mycket att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha wow tack-.-' nej, han har absolut ingenting att göra, jag är seriös. han sitter hemma vid datorn, och har tråkigt, just saying. går inte ens i skola. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejnej, jag skrev inte att han var kort i tonen, han är det när vi väl pratar!;o 

nej det är klart, vill låta honom få sitt space, det fattar jag också.. ,men jag bara oroar migöver att jag har gjort något fel? that's the problem


   
SvaraCitera

Ser vi ut som tankeläsare? Gå fråga 

Sugarscull:
nejnej, jag skrev inte att han var kort i tonen, han är det när vi väl pratar!;o 

nej det är klart, vill låta honom få sitt space, det fattar jag också.. ,men jag bara oroar migöver att jag har gjort något fel? that's the problem


   
SvaraCitera

Sugarscull: han har även adhd, vilket innebär att han ibland får sina liksom "osociala faser" där han mest bara vill vara ifred.

Sugarscull: jag är seriös

Jag är seriös, du inbillar dig att saker är fel när du har korten på bordet.
Skriver en tråd hoppas på insikt vi inte har, grattis


   
SvaraCitera