Aviseringar
Rensa alla

borde jag ringa upp?


Ämnesstartare

fick sms av okänt nummer att jag borde ringa min arbetsledare (för sommarjobbet jag hade) snarast. dock tvekar jag lite, vad handlar det om liksom, han har fått mina kontouppgifter och allt annat han behöver veta och allt är liksom klart.

(det enda jag inte skulle bli så förvånad över att höra skulle vara typ nå random om att "blablabla du skulle lämnat in pappret tidigare, du har inte jobbat så länge som du skulle (jo jag jobbade fan t.o.m övertid, men de jävlarna räknade fel dessutom, och sedan påstod de ÄNDÅ att jag hade jobbat för lite, eh.)) han gillar mig inte, iaf.

MEN, anledningen till att jag tvekar är för att några randoms på jobbet som jag stör mig enormt mycket på och som stör sig på mig har typ ringt och hotat mig ("ska döda dig jävla fitta!!") osv, dom har mitt nummer tack vare att det stod på det jävla schemat samt att det kanske alltså är dom som sms:ade det där på skämt (fast med ett annat nummer då) så att jag ringer upp arbetsledaren som inte gillar mig och skämmer ut mig istället.
gillar ej att prata med honom.

vad borde jag göra? ringa? eller skita i det, för det skulle inte förvåna mig om det var de puckona ärligt talat, de stavar så jävla dåligt också och sms:et var dåligt stavat. btw har jag nog inte ens kvar min arbetsledares nummer. hmmm.


   
Citera
Ämnesstartare

ring [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde inte han ha ringt om det var så viktigt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring o fråga om han har skickat sms t dig o om ej han har d så säg ok hej då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

borde inte han ha ringt om det var så viktigt[shake]

mjo jag menar så, han har ju mitt nummer liksom, och varför skulle han isåfall sms:a från någon annans mobil? (visst, kanske inte hade pengar men vad skulle det vara som är så pass brådskande då liksom?)
det finns ju fan inget och säga? och ja, han kunde ju t.ex ringt från det där numret istället för att sms:a isåfall om det nu var så viktigt? :S

enhimmelskdrog:

ring [crazy]

likgiltig misär:

Ring!

Wanking BC:

ring inte [shake]

varför/varför inte? [no-no] tänk om det är de idioterna som jävlas igen? :@

Tilda1988:

ring o fråga om han har skickat sms t dig o om ej han har d så säg ok hej då

haha, det skulle vara lite knäppt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

arför/varför inte? tänk om det är de idioterna som jävlas igen? :@

Men ja [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

varför/varför inte? [no-no] tänk om det är de idioterna som jävlas igen? :@

ring inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

mjo jag menar så, han har ju mitt nummer liksom, och varför skulle han isåfall sms:a från någon annans mobil? (visst, kanske inte hade pengar men vad skulle det vara som är så pass brådskande då liksom?) det finns ju fan inget och säga? och ja, han kunde ju t.ex ringt från det där numret istället för att sms:a isåfall om det nu var så viktigt? :S

mm, fast han kan ju iofs tänkt att det var sent och inte ville ringa såhär dags om du kanske sover.
men om du har fått betalt och fixat med allt där så har du ju ingen anledning att ringa[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring inte. Vill han ha tag i dig så ringer han nog dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Men ja [shake]

enhimmelskdrog:

ring inte!

nä, de är riktigt cepiga i huvet hahaha.

kebu12:

fast han kan ju iofs tänkt att det var sent och inte ville ringa såhär dags om du kanske sover.
men om du har fått betalt och fixat med allt där så har du ju ingen anledning att ringa[shake]

mja han skickade det för ett par timmar sen typ, eller hmm närvare.. typ 7
jag har inte fått betalt än men han har mitt kontonr och så och ska få pengarna nu i slutet av månaden liksom. han kanske typ erbjuder mig jobb för nästa sommar också? [cool] (fast nejtack ändå, isåfall)

BUFFALO SOLDIER:

Vill han ha tag i dig så ringer han nog dig.

jo, om det nu är så viktigt borde han ju ringa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

nä, de är riktigt cepiga i huvet hahaha.

Har inte ens läst tråden [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

nä, de är riktigt cepiga i huvet hahaha.

hade inte läst tråden innan jag skrev att du skulle ringa [crazy] men har läst den nu, så ring inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

mja han skickade det för ett par timmar sen typ, eller hmm närvare.. typ 7
jag har inte fått betalt än men han har mitt kontonr och så och ska få pengarna nu i slutet av månaden liksom. han kanske typ erbjuder mig jobb för nästa sommar också? (fast nejtack ändå, isåfall)

okej, borde kunnat ringa själv då[shake]
fast kanske bäst att ringa om du inte fått betalt än.
kanske erbjuder dej ett drömjobb[wink]


   
SvaraCitera