Aviseringar
Rensa alla

Borde man legalisera prostitution?


Ämnesstartare

Ja, även män borde få prostituera sig


   
SvaraCitera

men NEJ??? LYSSNA FOLK BLIR SKADADE Å KVINNOR OBJEKERADE. FUCK DET DÄR det var det tråkigaste jag läst denna månad.


   
SvaraCitera

Ja, det tycker jag. Med rätten till sin egen kropp, borde man även ha rätten att använda den till vad en själv vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Ja, även män borde få prostituera sig

Får de inte det nu? Är det enbart sexsäljande kvinnor som 'skyddas' av sexköpslagen? Fy fan vad sexistiskt isf Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Får de inte det nu? Är det enbart sexsäljande kvinnor som 'skyddas' av sexköpslagen? Fy fan vad sexistiskt isf Ledsen 

Menade mer att ts skrev som att det bara gällde kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShowMeBae:
men NEJ??? LYSSNA FOLK BLIR SKADADE Å KVINNOR OBJEKERADE. FUCK DET DÄR det var det tråkigaste jag läst denna månad.

Att jobba som polis, snickare, på fabriker och gruvarbetare blir också skadade men förbjuder vi det? Nej. Varför får inte kvinnor göra vad dom vill med sina egna kroppar? Varför får inte män göra vad dom vill med sina egna kroppar? Sålänge vi gör rätt saker med våra kroppar e de ok men om vi välljer att göra en sak som "ni" inte gillar är det helt plötsligt inte ok att göra vad man vill med sin egen kropp längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Sålänge vi gör rätt saker med våra kroppar e de ok

Varför skall man inte få förstöra sin kropp om man vill? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför skall man inte få förstöra sin kropp om man vill? 

du tog det helt ur sitt samanhang -__- ´


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

du tog det helt ur sitt samanhang -__- ´

Ja, men anser inte att sammanhanget har någon betydelse. Finns det undantag från när en inte äger alla rättigheter till sin egen kropp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, men anser inte att sammanhanget har någon betydelse. Finns det undantag från när en inte äger alla rättigheter till sin egen kropp? 

JAG SNACKADE OM HUR DOM TYCKTE DET VAR INTE HUR JAG TYCKTE DET VAR: ALLTDÅ TOG DU DET UR SITT SAMMANHANG -.-´


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, men anser inte att sammanhanget har någon betydelse. Finns det undantag från när en inte äger alla rättigheter till sin egen kropp? 

"Sålänge vi gör rätt saker med våra kroppar e de ok men om vi välljer att göra en sak som "ni" inte gillar är det helt plötsligt inte ok att göra vad man vill med sin egen kropp längre."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, men anser inte att sammanhanget har någon betydelse. Finns det undantag från när en inte äger alla rättigheter till sin egen kropp? 

Men det var ju inte något axelina tyckte? Läs inlägget. Du citerar ju fel person... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

"Sålänge vi gör rätt saker med våra kroppar e de ok men om vi välljer att göra en sak som "ni" inte gillar är det helt plötsligt inte ok att göra vad man vill med sin egen kropp längre."

Förlåt, jag är blind. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Förlåt, jag är blind. 

Ursäkten godtages 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej ..man måste tänka på samhällsmoralen 


   
SvaraCitera