Aviseringar
Rensa alla

borde man ta saker illa om sin kille lägga till andra tjejer på facebook och nu har han lagt till en tjej som står i bikini p


Ämnesstartare

borde man ta saker illa om sin kille lägga till andra tjejer på facebook och nu har han lagt till en tjej som står i bikini på sin profilbild och hon är smal, jag som inte är det mår dåligt och börjar fan undra vad han håller på med.. är de konstigt att ja gråter för de?

Jag hatar denhära känslan av att han ska dumpa mig, och detdära gör så att jag verkligen börjar tro det.


   
Citera

Ni bestämmer själva "regler" för otrohet, enligt mig så finns det ingenting värre än människor som tjuter över att killen har tjejnr på mobilen eller tjejvänner på facebook men det är bara vad jag tycker.


   
SvaraCitera

du kan vänta med att må dåligt över det tills du ertappar dem med att ha sex. De flesta killar kan ha tjejer med lättklädda profilbilder som vän på facebook och ändå vara sin flickvän trogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ni bestämmer själva "regler" för otrohet, enligt mig så finns det ingenting värre än människor som tjuter över att killen har tjejnr på mobilen eller tjejvänner på facebook men det är bara vad jag tycker

det är verkligen inte otrohet! det är förresten inte hans tjejkompisar han lägger till, jag är vell bara för svartsjuk..


   
SvaraCitera