Aviseringar
Rensa alla

borde sova


Ämnesstartare

men gör inte det.[zzz]

hur länge brukar ni vara uppe?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är okej. Det är trots allt helg. Njut av dekadensen i ditt förfarande. Allt annat vore slöseri med njutning.

Lev varje dag som om du vore världens lyckligaste ekorre som nyss hittat den godaste nöten i det vackraste paradiset på den grönaste planeten med de snyggaste limiterade sneakers som pengar kan köpa.

MVH,
Styrelsen genom Penstrokes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt se. Den senaste veckan har jag däckat varje kväll omkring 20-21 för att jag varit så nere.

Normalt sätt för i höstas var att jag brukade vara uppe till omkring 23-04.

Normalt sätt för i somras var att jag brukade vara uppe till typ 02-04 (slutade jobba 00)

Normalt sätt för fjolvåren var att jag brukade vara uppe till omkring 15-18, beroende på hur jag lagt inspelningarna. Brukade lägga mig vid solnedgång och gå upp vid soluppgång.

Summerat ihop mina tre sammanlagda gymnasieår, brukade jag vara uppe till omkring 05-07. (Oftast gick jag dock till skolan efter detta och var alltså uppe till skolans avslut omkring 16.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låt se. Den senaste veckan har jag däckat varje kväll omkring 20-21 för att jag varit så nere.

Okej, det är förståeligt.

Jonnybravo91:

Brukade lägga mig vid solnedgång och gå upp vid soluppgång.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

[love]

Gjorde endast för jobbets skull. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Gjorde endast för jobbets skull.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Lev varje dag som om du vore världens lyckligaste ekorre som nyss hittat den godaste nöten i det vackraste paradiset på den grönaste planeten med de snyggaste limiterade sneakers som pengar kan köpa.

Gör detta. Får jag kaka nu?


   
SvaraCitera

antrax:

Gör detta. Får jag kaka nu?

Bättre opp! Du får en kakadua. Den bits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, ska inte dumma mig nu. Går och lägger mig i min sköna säng. Men först ska jag borsta tänderna med Pepsodent.[love]


   
SvaraCitera

kraamisz:

Äh, ska inte dumma mig nu. Går och lägger mig i min sköna säng. Men först ska jag borsta tänderna med Pepsodent.[love]

Colgate är bättre. Det är kliniskt bevisat. Byt upp dig för att ej förpassas till medelmåtta under resten utav ditt liv.

Dold text: OBS: Skämt. Kulbarometern: 72/100.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanligtvis mellan kl 3-4, och jag har skola också. [sad] Men håller på att bättra mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Bättre opp! Du får en kakadua. Den bits.

Lugnt. Förstorar kakaduan i min förstoringsapparat och sätter på den ett hundmunskydd. Eller så syr jag ett minimunskydd för den lilla näbben.


   
SvaraCitera

antrax:

Lugnt. Förstorar kakaduan i min förstoringsapparat och sätter på den ett hundmunskydd. Eller så syr jag ett minimunskydd för den lilla näbben.

Djurplågare...

Image


   
SvaraCitera