Aviseringar
Rensa alla

Borde Umare blogga istället för "bloggarna"?


Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Om man inte ens kan fixa fungerande bilduppladdning eller någorlunda fungerande sökfunktion lär det inte bli något av det

Det har du nog helt rätt i 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Niklas:

Detta. Känns så enormt onödigt att helt oproblematisk kritik eller bara åsiktsskillnader om sajten ska bli helt enorma diskussioner med medvetna misstolkningar, förvrängningar, och olika typer av debattekniker. Typ som om det vore värsta infekterade diskussionen mellan slipade politiker när det bara är lite konstruktiv kritik. 

Jag gav ett långt svar där jag förklarade varför jag brusade upp och varför just aris kommentar inte inledningsvis var konstruktiv. Konstruktiv kritik = superbra. Att ljuga om våra avsikter = time brusar upp. 

Sen är det alltid svårt med ton i text och ibland har ni redan bestämt er för att jag är oproffsig och defensiv (se exemplet med när jag ctrl+v:at andra admins svar). Det går åt båda hållen.


   
SvaraCitera

Till alla UM:are som vill blogga, holler! Maila mig på lucella@ungdomar.se. Drömmen är ju att ni som finns på UM också bestämmer och styr innehållet på sidan. Så bring it! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucella: Drömmen är ju att ni som finns på UM också bestämmer och styr innehållet på sidan.

Är du säker? 


   
SvaraCitera

Men herre gud, tror alla faktiskt att um-ledning är en enda stor konspiration?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Men herre gud, tror alla faktiskt att um-ledning är en enda stor konspiration?

Absolut, tillsammans med månlandningen och reptilfolket.


   
SvaraCitera

Jaija


   
SvaraCitera

S3ON:

Är du säker? 

Tror det 🙂


   
SvaraCitera