Aviseringar
Rensa alla

Borde vi legalisera marijuana?


Ämnesstartare

Lex:

men du snackar grova droger. weed och hasch dödar inte folk.

haha, nej jag vet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

my eyes are red, i've been burning, i've been burning, hear the reason why

my eyes are red

i''ve been workin all day and this me a wait for pass me the blunt and the rolling paper imma get high as a bird high as a skyscraper 

min blomma hon är fin, en stark stolt planta som håller sig vid liv så släpp henne fri så hon kan leva var hon vill för alla hennes vänner dom blir tagna på urin och vilken stiil, operation gås kan ta ledigt för mary kommer leva för eviigt, strictly highgrade.

källarens drottning, örternas ört, tänk så många män o kvinnor hon förfört, rätt ört rätt ört, coolar mina nerver på stört, rätt ört rätt ört, gör mig lugn o fin som en mört

osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: väldigt annorlunda åsikt. nästan alla här tror att ingen dör av det och att det skulle bli mindre skador från det om det var lagligt

Hört talas om haschpsykoser? Samt att de flesta efter att ha provat cannabis går övre till tyngre droger för att testa sina gränser ytterligare. För att inte tala om de indirekta dödsfallen genom all droghandel.

AddeGranberg: Så bara för att vissa går över till kokain eller liknande efter att ha provat weed betyder det att alla gör det?

De flesta gör det och det är skäl nog att förbjuda det. Sedan kan man skadas av cannabis också. Fråga vilken läkare/sjuksköterska som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armani: Hört talas om haschpsykoser? Samt att de flesta efter att ha provat cannabis går övre till tyngre droger för att testa sina gränser ytterligare. För att inte tala om de indirekta dödsfallen genom all droghandel.

om vi för sakens skull tänker oss att  stämmer så är det ändå bara ett problem pga att det är olagligt, annars skulle cannabisrökare inte ha en naturlig inkörtsport till andra tyngre droger då de ej skulle behöva befatta sig med kriminella. samma sak med indikrekta dödsfall inom droghandeln. att droghandeln är olaglig ger väldigt mycket pengar till kriminella gäng vilket gör att du kan fortsätta/utvidga sin verksamhet. 
vad fan är en haschpsykos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Om man är pundare bara för att man röker på har jag varit rätt mycket av en pundare, fast jag har aldrig rört nåt tyngre.

En dag slutar det verka. Då vill du åt tyngre grejer. Det kallas inkörsport för pundare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

En dag slutar det verka. Då vill du åt tyngre grejer. Det kallas inkörsport för pundare.

Hur visste du att jag har satt upp en deadline när jag fyller 30 och att jag tänker dö genom att blanda kokain med heroin? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Hur visste du att jag har satt upp en deadline när jag fyller 30 och att jag tänker dö genom att blanda kokain med heroin? Förvånad

Det står väl inte? Hur tänkte du göra då? Tänkte du äta narkotika? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det står väl inte? Hur tänkte du göra då? Tänkte du äta narkotika? 😛

Funderar på att köra med spruta. Fast det är trots allt sex år kvar, tills dess ska jag göra det bästa jag kan av situationen. Men dö ung ska jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Funderar på att köra med spruta. Fast det är trots allt sex år kvar, tills dess ska jag göra det bästa jag kan av situationen. Men dö ung ska jag.

Okej du tänkte alltså dra en lina medan du har sprutan i armvecket? Du får åtminstone inbilla dig att du dör lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en överdos av hasch ist adde så dör du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Okej du tänkte alltså dra en lina medan du har sprutan i armvecket? Du får åtminstone inbilla dig att du dör lycklig.

Nej jag tänkte blanda, James Belushi dog på det sättet. Men som jag sa, tills dess ska jag göra det bästa jag kan av situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Nej jag tänkte blanda, James Belushi dog på det sättet. Men som jag sa, tills dess ska jag göra det bästa jag kan av situationen.

Tänk att man fortfarande har ett sånt tänk i din ålder. Har du varit med om mycket trauma i ditt liv Andreas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Okej du tänkte alltså dra en lina medan du har sprutan i armvecket? Du får åtminstone inbilla dig att du dör lycklig.

man kan injicera kokain. men vad bra att du (förlåt NI) vet så lite om knark. man ska inte veta så mycket om knark. knark är dåligt. korrekta människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idioti är redan legaliserat, det räcker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

man kan injicera kokain. men vad bra att du (förlåt NI) vet så lite om knark. man ska inte veta så mycket om knark. knark är dåligt. korrekta människor.

Det var ett förslag bara sluta jiddra!Arg


   
SvaraCitera