Aviseringar
Rensa alla

Borderline och schizotyp personlighetsstörning


Ämnesstartare

Pale Enchantress:

medan de flesta andra i dagens samhälle verkar gilla att trampa ner på folk.

Det är liksom det som är vägen till en fungerande mänsklighet vi måste sålla agnarna från vetet och då behövs vissa individer offras. Detta är självklart inte dåligt då mänskligheten i helhet ska gå före individen.


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

Tycker det finns fler utan psykisk störning som inte passar in. Jag är iaf känslosam och bryr mig om andra medan de flesta andra i dagens samhälle verkar gilla att trampa ner på folk. Enligt mig är ingen varken sämre eller bättre än någon annan.

Haha, så sant.
Stötte på äckligaste alkoholisten som behandla sin son som skit på Pendeltåget.

Samuraj:

Det är liksom det som är vägen till en fungerande mänsklighet vi måste sålla agnarna från vetet och då behövs vissa individer offras. Detta är självklart inte dåligt då mänskligheten i helhet ska gå före individen.

Kallas rasgenetik och har redan bevisats som skit av mig. Miljön man växer upp i spelar mycket större roll för hur människan blir. Vill vi skapa en bättre mänsklighet; Förbättra livet och miljön för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Det är liksom det som är vägen till en fungerande mänsklighet vi måste sålla agnarna från vetet och då behövs vissa individer offras. Detta är självklart inte dåligt då mänskligheten i helhet ska gå före individen.

Lycka till i ditt liv.. du kommer förmodligen bli hatad av alla förutom nazister och dyl.

Arthur89:

Haha, så sant.
Stötte på äckligaste alkoholisten som behandla sin son som skit på Pendeltåget.

Usch, finns dock många som behandlar sina barn som skit utan alkohol eller andra droger i sig, tycker folk borde bli mer humana mot varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Lycka till i ditt liv.. du kommer förmodligen bli hatad av alla förutom nazister och dyl.

Jag kommer nog inte att ha några problem med det. Mina vänner stödjer verkligen inte mina åsikter men bryr sig inte. Jag stödjer inte heller deras åsikter men bryr mig och håller käften om det. Bara för att.

Arthur89:

Kallas rasgenetik och har redan bevisats som skit av mig.

Och att du har en aning om något är ju inte hela sanningen..


   
SvaraCitera

Samuraj:

Och att du har en aning om något är ju inte hela sanningen..

Förstår tyvärr inte vad denna mening betyder, den ser konstigt uppbyggd ut och har ingen poäng. Förklara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera