Aviseringar
Rensa alla

Bored to death!


Ämnesstartare

Hejsan svejsan jag har ett problem...uppenbarligen...

Jag gick ur gymnasiet i våras och är nu jobbsökande. Problemet är att jag inte har något att göra på dagarna så jag sitter vid datorn och inget annat. Jag bor nära Borås men jag vet inte vad jag skulle kunna hitta på där. Mamma föreslog simma men vad mer? Jag tycker föresten inte om att shoppa så det kan vi utesluta.

Mamma sa det förut att det är inte bra att sitta vid datorn så många timmar som jag gör. Det är klart att det inte är men vad fan ska jag göra då? Livet suger och så är det om man inte hittar något paradis där man slipper jobba förstås! Jag vill i och för sig hitta något arbete för annars kan jag aldrig flytta hemmifrån och slippa min irriterande familj!
Så vad ska jag göööraaa? [cry]

Tack på förhand [cute]


   
Citera
smisk

Klipp dig och skaffa ett jobb. Eller en utbildning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emii:

Hejsan svejsan jag har ett problem...uppenbarligen...

Har samma problem [sad]
Dock har jag inte ens några kompisar att umgås med eftersom att jag är nyinflyttad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Klipp dig och skaffa ett jobb. Eller en utbildning.

Ja jag har faktiskt tänk klippa mig. Jag försöker ju skaffa ett jobb! Jag har en utbildning kan du inte läsa eller? Jag har ju gått färdigt gymnasiet!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men börja på någon utbildning då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Har samma problem
Dock har jag inte ens några kompisar att umgås med eftersom att jag är nyinflyttad.

Stackare 🙁


   
SvaraCitera
smisk

Emii:

Jag har ju gått färdigt gymnasiet!!! [mad]

Det är ingen utbildning du kan leva på. Skärp dig. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte ens beskriva i ord hur mycket jag hatar skolan! Så det känns rätt hopplöst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad fan ska man plugga halva livet och sen jobba hälften sedan har man KANSKE 20 år till att leva?!!! Fan det är verkligen inte värt att leva!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knarka


   
SvaraCitera

Emii:

Jag kan inte ens beskriva i ord hur mycket jag hatar skolan! Så det känns rätt hopplöst...

Så vad hade du då tänkt göra? Du kan ju inte skippa plugga och jobba om du ska flytta hemifrån. Väx upp och ta tag i ditt liv för helvete! Heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Så vad hade du då tänkt göra? Du kan ju inte skippa plugga och jobba om du ska flytta hemifrån. Väx upp och ta tag i ditt liv för helvete! Heh

Varför räcker det inte med gymnasieutbildning? Jag har dessutom inte så bra betyg så vad fan ska jag göra? Jag VILL jobba fasten det känns menislöst! Jag vill flytta hemmifrån nån jäkla gång! Det är så svårt att få jobb också man ska ha erfarenhet och körkort men jag har inte råd!!!


   
SvaraCitera
Papper

Lär dig spela nåt/några instrument som du gillar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Instrument är tråkiga [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde jag skulle få tips om vad jag kan göra på dagarna...[confused]


   
SvaraCitera