Aviseringar
Rensa alla

Bort med gäddhänget!


Ämnesstartare

Tips hur man får bort det?
Bortsett från gym.

Gör raska promenader skillnad? Kan inte ens göra en armhävning, på knää!![wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Simzan:

Tips hur man får bort det?

Bra kost och träning?

Simzan:

Bortsett från gym.

Bra kost och träning någon annanstans än gymmet?

Simzan:

Gör raska promenader skillnad?

De bränner ju fett, men jag tror fan det krävs lite mer än så.

Simzan:

Kan inte ens göra en armhävning, på knää!![wink]

Då är det dags att lära sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som föregående talare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Bra kost och träning?

Det är bara det att jag har sjukt smala/tunna armar, men dom är inte så fasta pga jag inte har så mycket muskler, men vill inte få dom biffiga, bara fastare. Har inte gäddhäng så det hänger, bara att dom är mjuka [blush]


   
SvaraCitera

jogga och gör lite armhävningar det lär räcka för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simzan:

Det är bara det att jag har sjukt smala/tunna armar, men dom är inte så fasta pga jag inte har så mycket muskler, men vill inte få dom biffiga, bara fastare. Har inte gäddhäng så det hänger, bara att dom är mjuka [blush]

Träna ändå, du kommer inte automatiskt se ut som hulken bara för att du blir starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Träna ändå, du kommer inte automatiskt se ut som hulken bara för att du blir starkare.

Vill inte träna på gym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simzan:

Vill inte träna på gym.

Varför inte? Och varför kan du inte träna hemma?


   
SvaraCitera

placera din armar på en något upphöjt, säng eller stol fungerar, sen har du benen rakt fram, sitt på marken och dra dig upp med armarna för att sedan sänka dig (inte så att du nuddar marken) och sedan häva dig upp igen.

Ang armhövning borde du bara kämpa tills det går, försök göra en och sen försök göra två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Push-ups på knä är dags att lära sig i sådana fall, ja.
Mina armar har blivit fastare på grund av det. Räcker väl med tio, tre gånger i veckan. Till att börja med.


   
SvaraCitera

Harpya:

Push-ups på knä

ger dig INGENTING, synvilla om du ser skillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godkänd:

ger dig INGENTING, synvilla om du ser skillnad

Varför skulle det inte ge någonting? Som att säga att en promenad inte ger någonting.


   
SvaraCitera

Harpya:

Varför skulle det inte ge någonting? Som att säga att en promenad inte ger någonting.

Alltså, att göra armhävningar på knä för att det är lättare är fel. För om du gör armhävningar på knä på rätt sätt ska de vara lika ansträngande som när du gör de på tå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godkänd:

Alltså, att göra armhävningar på knä för att det är lättare är fel. För om du gör armhävningar på knä på rätt sätt ska de vara lika ansträngande som när du gör de på tå.

Nej?
Det finns en lätt variant där man har rumpan uppåt, en svårare när man har rak rygg men på knä, en svårare som är på tå och en svårast när man samtidigt lyfter upp ett ben.


   
SvaraCitera