Aviseringar
Rensa alla

Borta! 🙁


Ämnesstartare

Min mens har varit borta i 5 månader... Är det normalt?


   
Citera
Ämnesetiketter

CherryPops:

Är det normalt?

det är normalt utifall man är gravid i alla fall. [crazy] haha nämen, brukar du ha regelbunden mens i vanliga fall?


   
SvaraCitera

var glad så länge det varar


   
SvaraCitera

CherryPops:

Min mens har varit borta i 5 månader... Är det normalt?

skönt.. haha

gå till um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har regelbunden mens annars... Jag vet att jag inte är gravid. Om jag är det så vet jag inte hur det skulle ha gått till men... [cute]


   
SvaraCitera

Har du varit stressad en längre tid? Ätstörningar? Obalans i hormonsystemet.
Finns många anledningar till att den försvinner. Men att gå till en doktor är väl bästa sättet för att få ett svar.


   
SvaraCitera

har du inte reagerat tidigare än efter fem månader?
jag blir helt hispig så fort min mens är några dagar sen [blush]

du kanske är gravid, skengravid, lider av ätstörning, stressar mkt, käkar minipiller som gör att mensen kan utebli?

besök ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

kom just på att min mens inte kommit än, denna månad. kanske utebliven.
hoppas lite på det. tack för påminnelsen.

OnT: gå till ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm... Jag äter inga piller... Det har varit mycket med skolan, så det har varit stressigt ett tag. Men kan det verkligen påverkas av det?[smile] Jag kanske inte har ätit helt sådär mycket som jag brukade göra annars, men det var för rättså länge sedan, för nu har jag ätit helt normalt i ganska lång tid... Om det beror på maten, så tycker jag att den borde ha kommit för ett tag sen... Men tack för alla svar! Jag tänker vänta lite längre, om den inte har kommit tillbaka till sommarlovet, så tänker jag gå till en doktor... Mina funktioner har kanske lagt av helt...


   
SvaraCitera

CherryPops:

Om det beror på maten, så tycker jag att den borde ha kommit för ett tag sen...

det kan ta lång tid. Men för att mensen ska försvinna så ska man ju vara ganska underviktig eller inte äta alls typ.


   
SvaraCitera

CherryPops:

Jag tänker vänta lite längre, om den inte har kommit tillbaka till sommarlovet, så tänker jag gå till en doktor...

Du har redan väntat i nästan ett halvår, varför vänta ytterligare tre månader? [shake]
Tycker att du ska gå till doktor så snart som möjligt, fem månader är en rätt lång tid. Det kan ju faktiskt vara något allvarligt.


   
SvaraCitera

ifall du inte är gradvid så är det nog inte så värst normalt, sök upp en läkare[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

People, miss Red is back! [blush]


   
SvaraCitera

Grattis [party]


   
SvaraCitera