Aviseringar
Rensa alla

Bortglömd av vänner


Ämnesstartare

Fyllde år för nån dag sen. Som ni vet får man ju notiser på alla dessa olika sociala medier när nån fyller år.. La även upp på sc en bild som liksom ''symboliserade'' att jag fyllde år. Några av de vänner som jag har känt i väldigt många år sa aldrig grattis. Träffar dem inte så ofta då vi bor en bit ifrån varandra och går i olika skolor. Tycker det är så konstigt att inte säga grattis till en kompis. Sa ju liksom grattis till demRodnar

Blir ändå ledsen och besviken på de olika personerna. Min fråga är då varför gör man så? Skulle tycka det var extremt pinsamt och oförskämt om jag glömde bort nån av mina kompisars födelsedag.... :/ Dessutom fyllde dessa personer år innan mig så jag sa givetvis grattis


   
Citera

De kanske inte känner för det idag fast det är konstigt om alal gör det samtidgt. Eh fan jag har ingen som helst aning.
Dumt och tråkigt av dem! Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
De kanske inte känner för det idag fast det är konstigt om alal gör det samtidgt. Eh fan jag har ingen som helst aning.
Dumt och tråkigt av dem! Ledsen

Och ingen av de känner varandra så det är ju inte nåt med det. Men känner mig så besviken ändå... Kommer seriöst inte säga grattis till dem nån mer gång, moget jag vet men det känns ändå lite i ens hjärta då jag tolkar det som om jag inte är någon vän för dem :/


   
SvaraCitera

Dom dissar dig. Dissa dom och sätt deras hud on fire. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Dom dissar dig. Dissa dom och sätt deras hud on fire. 

Det känns som det ja, men fattar inte vad jag gjort dem liksom.. Haha i'll


   
SvaraCitera

jackie97:

Det känns som det ja, men fattar inte vad jag gjort dem liksom.. Haha i'll

Jag vet inte. Jag vet inte hur eran relation till varandra ser ut men fråga dom. Messa och fråga "smygande" om varför de inte sa grattis. Kanske inte direkt på "VARFÖR SA NI INTE GRATTIS?!". Utan kanske uttrycka att du känner att de tar avstånd ifrån dig. 


   
SvaraCitera

jackie97:

Och ingen av de känner varandra så det är ju inte nåt med det. Men känner mig så besviken ändå... Kommer seriöst inte säga grattis till dem nån mer gång, moget jag vet men det känns ändå lite i ens hjärta då jag tolkar det som om jag inte är någon vän för dem :/

Så pass. Det förstår jag verkligen... Du kan ju hoppa över o gratta dem nästa år iaf sen är det ju upp till dig o göra något val utöver det. Eller alltså om du nu inte tänker gratta dem alls mera så är det ju också upp till dig. Klart det gör, det känns ju som att man är nedprioriterad eller snarare att en inte bryr sig om en.

Lyssna på Why Do All (Come To An End) med Nelly Furtado och Di Ferrero. Kanske inte får dig att komma på bättre humör men låten är bra iaf, enligt mig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Jag vet inte. Jag vet inte hur eran relation till varandra ser ut men fråga dom. Messa och fråga "smygande" om varför de inte sa grattis. Kanske inte direkt på "VARFÖR SA NI INTE GRATTIS?!". Utan kanske uttrycka att du känner att de tar avstånd ifrån dig. 

Hmm ska tänka på saken! Annars nämner jag nåt ''smygande'' nästa gång vi ses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Så pass. Det förstår jag verkligen... Du kan ju hoppa över o gratta dem nästa år iaf sen är det ju upp till dig o göra något val utöver det. Eller alltså om du nu inte tänker gratta dem alls mera så är det ju också upp till dig. Klart det gör, det känns ju som att man är nedprioriterad eller snarare att en inte bryr sig om en.

Lyssna på Why Do All (Come To An End) med Nelly Furtado och Di Ferrero. Kanske inte får dig att komma på bättre humör men låten är bra iaf, enligt mig då.

Känner mig så dum men det kommer jag faktiskt ta och göra, har alltid sagt grattis men men.... Får väll se hur det blir i framtiden eller vad man ska säga.

Tack, ska lyssna på den snart! 🙂


   
SvaraCitera

Grattis !
skit i det och lev , när du träffar dom säger dom grattis om du har tur.


   
SvaraCitera

Skit i det... Är inte hela världen. Det viktigaste är att du hade en bra dag


   
SvaraCitera

Grattis i efterskott!


   
SvaraCitera

jackie97:

Känner mig så dum men det kommer jag faktiskt ta och göra, har alltid sagt grattis men men.... Får väll se hur det blir i framtiden eller vad man ska säga.

Tack, ska lyssna på den snart! 🙂

Jo det får vi se, jag hoppas det blir bra för dig. Det är så tråkigt att bara förlora vänner bara sådär Ledsen

Gör så, den kanske inte får dig på bättre humör men det är en bra låt iaf.


   
SvaraCitera

Försök få nya vänner, du kommer må dåligt i längden av att umgås med såna idioter


   
SvaraCitera

Några som inte glömmer bort dig är jultomten och gud. Bäst att fortsätta vara snäll.


   
SvaraCitera