Aviseringar
Rensa alla

Borttagningshjälp


Ämnesstartare

Kära "Äntligen Hemma"!

Det står ett understruket "GÅ!" med rött läppstift på min spegel. Det har stått där sedan början av sommaren, tror jag. Eller längre. Jag har såklart försökt med tvål och diskmedel otaliga ggr utan resultat. Vad ska jag nu försöka med? Har lacknafta, aceton och någon slags mjuk stålull till spisplattor. Glaset är i äkta ikeastyle försedd med säkerhetsfilm så jag tror inte att det är speciellt ömtåligt.

mvh
mig

(obs det finns självklart en fin tapet under glasskivan. ni får inte tro att jag har det fult hemma)


   
Citera
Ämnesstartare

Föreslår att tar en trasa och din lacknafta. Sedan är det bara att gnugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Föreslår att tar en trasa och din lacknafta. Sedan är det bara att gnugga.

Jag har funderat på det, men var osäker på om det verkligen kan användas till speglar. Ska försöka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålull skulle nog bara göra repor i spegeln..
Aceton tror jag fungerar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Aceton tror jag fungerar bra.

bättre än nafta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bättre än nafta?

Jag är osäker på det då jag inte använder mig av lacknafta, men aceton har fungerat för mig när jag försökt ta bort smink från objekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det mesta som är lite starkare än tvål och diskmedel bör kunna skrubba bort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Glaset

isola:

försedd med säkerhetsfilm

Ta bort säkerhetsfilmen..?

Aceton är det vanligaste och oftast bästa valet. Tar du starkare saker är risken att det löser upp skyddsfilmen och det blir matt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ta bort säkerhetsfilmen..?

Finns ingen flik så det är nog påstruket på ngt magiskt vis

Myksa:

Aceton är det vanligaste och oftast bästa valet. Tar du starkare saker är risken att det löser upp skyddsfilmen och det blir matt.

mm lutar åt att det blir aceton pga orkar inte gå ut och hämta lacknafta in die förråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick du bort det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Köp ny.

Letar ständigt efter ett fint toalettbord i bra storlek och pris, men har så höga krav.

malber:

Fick du bort det?

Japp! Körde med aceton.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MMM Om de skulle kunna leverera den, ta ned priset lite och om den fast passar i mitt hörn måttmässigt så vill jag ha den. Verkar dock vara en liten stingslig en som säljer den.


   
SvaraCitera