Insert name here Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:09 Här sitter jag med en kraftig förkylning, vilket är därför jag är inne på UM just nu. Riktigt drygt. Därför skapar jag denna tråd där du - JUST DU - får i uppgift att försöka bota stackars lilla mig. Ge mig tips nu!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:29 Har nu utfört en mystisk vodooritual så nu borde du tillfriskna!
Insert name here Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:30 fistforfight:Har nu utfört en mystisk vodooritual så nu borde du tillfriskna! Trevligt, då är det bara att vänta...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:32 Insert name here:Trevligt, då är det bara att vänta... Nästan säker på att den börjar verka innan årets slut.
Insert name here Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:33 fistforfight:Nästan säker på att den börjar verka innan årets slut.Okej, men hur stor är chansen att jag blir frisk tills imorgon?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:37 röd paprika och yoghurt med levande bakteriekultur
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:42 Insert name here:Okej, men hur stor är chansen att jag blir frisk tills imorgon?1/3 som det ser ut nu, du måste verkligen tro på magin.
Insert name here Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 12:46 fistforfight:1/3 som det ser ut nu, du måste verkligen tro på magin.Okej, får göra det! Måste panikskriva min novell imorgon så...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 13:07 Kastar Cure Disease och Lesser Restoration.