Aviseringar
Rensa alla

Bra att media och makthavare talar om för oss vem som är


Ämnesstartare

en farlig diktator och vilka som är de snälla snubbarna i syrienkonflikten, jag menar; ser inte fria syriska armén ut som ett gäng helyllekillar?

1381375808229-fsa-graduation-east-ghouta


   
Citera

tycker både rebeller och assad är dåliga Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul grej är att 'de goda' är faktiskt de amerikaner gick in i irak och afghanistan för 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och de som bombade 11/9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De goda är de som håller käften och sköter sitt, som vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar heilande araber. det känns så ironiskt på något vis

hizbollah brukar heila ute då och då

2008-7-18-1-1-19-7ae83c77ac334374aa82e6d

HU029283-550x431.jpg

6a00d8341c60bf53ef0120a5de7133970b-600wi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa, brukar vilja kasta ut radion när det talas om Syrien. Hatar konflikten i allmänhet, ska man "hålla på" islamisterna eller Soup Nazi-Assad som gasar ihjäl sitt eget folk? Den sistnämnde framstår ju som vettigast om det säger något om hela situationen där nere, men det är ofta lustigt hur USA's vänskaper flyttas  som kukoxo påpekar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag litar inte alls på dagens media då de försöker hjärntvätta folk men mig terroriserar dom inte ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Soup Nazi-Assad som gasar ihjäl sitt eget folk?

Senast jag kollade efter var ordet att det var en saudiarabisk operation för att ge usa en anledning att invadera, han är nog inte så dum att han faktiskt gasar den egna populationen


   
SvaraCitera
höna

man borde se till att göra NÅGOT iaf, både från FNs håll och USAs om man inte vill ha ett nytt Bosnien eller Rwanda. svårt att se vad dock. FN är som bekant det mest meningslösa, efterblivna och handfallna organet som finns i nuläget. fy fan vad jag hatar FN. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Senast jag kollade efter var ordet att det var en saudiarabisk operation för att ge usa en anledning att invadera, han är nog inte så dum att han faktiskt gasar den egna populationen

Ja han slår mig trots allt som en ganska skärpt man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
man borde se till att göra NÅGOT iaf, både från FNs håll och USAs om man inte vill ha ett nytt Bosnien eller Rwanda. svårt att se vad dock. FN är som bekant det mest meningslösa, efterblivna och handfallna organet som finns i nuläget. fy fan vad jag hatar FN. 

Galen höna är som förbytt Rodnar


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

Galen höna är som förbytt Rodnar

aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Himmler såg ju upp till Islam och såg det som ett bättre komplement till nazismen än vad kristendomen var. Tyskland såg till att upprätta regelrätta muslimska förband och organiserade arabiskt motstånd. Ideologierna går hand i hand så att säga.


   
SvaraCitera