Aviseringar
Rensa alla

Bra brun puder?


kebu12:

Jag gav din mamma kuk för hon tjatade om det och att hon skulle må så mycket bättre av det, är bara för jag är så snäll som jag gjorde det

[confused]


   
SvaraCitera

På HM har dom ett jättebra brunt puder, finns bara i en färg iofs men den är jättebra [smile]

DXL705_59961_04000_31_5076.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjuliee:

På HM har dom ett jättebra brunt puder, finns bara i en färg iofs men den är jättebra

Okej tack 🙂


   
SvaraCitera

Använder också det från H&M, det är bra, och 2 tips på brun utan sol du INTE blir orange av: Aco:s bus hudlotion eller busen ifrån Vita Liberata, tycker Aco:s är bäst


   
SvaraCitera

du kan köpa lite bajs från mig


   
SvaraCitera

kakao blir man inte röd av, bara jättebrun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

du kan köpa lite bajs från mig

Vill inte ha AIDS, klamydia, kondylom, herpes etc 😉


   
SvaraCitera

Använd gärna en hudkräm med lätt uppbyggande effekt, acos dagkräm är riktigt bra som någon sa.

Annars har Body Shop, Clinique, Lancôme och iD bareminerals bra bronzepuder. Även H&M's är förvånansvärt bra. Fråga på Kicks och var inte rädd för att lägga lite pengar på det, huden ska man vara rädd om och kvalitet kostar! (:

Dold text: Innebär ju inte automatiskt att det dyraste är bäst för just dig dock.


   
SvaraCitera

anonymus92:

Vill inte ha AIDS, klamydia, kondylom, herpes etc 😉

synd, det kommer du få ändå med tanke på det enda yrke du är kapabel till


   
SvaraCitera

Övernatta i solarium ett tag så blir du säkert brun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

synd, det kommer du få ändå med tanke på det enda yrke du är kapabel till

Haha har du ens sett bild på mig? 😉 svar nej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Annars har Body Shop, Clinique, Lancôme och iD bareminerals bra bronzepuder. Även H&M's är förvånansvärt bra. Fråga på Kicks och var inte rädd för att lägga lite pengar på det, huden ska man vara rädd om och kvalitet kostar! (:

Okej, tack 🙂 ääntligen ett seriöst svar 😛


   
SvaraCitera

anonymus92:

Haha har du ens sett bild på mig? 😉 svar nej..

aha så du är ful, synd du kommer dö arbetslös


   
SvaraCitera

anonymus92:

Okej, tack 🙂 ääntligen ett seriöst svar 😛

Varsågod!

Se till att kolla med personalen om vilken färg bara, nu vet jag inte hur du sminkar dig men vissa människor väljer ju gärna typ fyra nyanser för mörkt. Don't do that!


   
SvaraCitera

Hej! Tycker isa dora har ett grymt bra som heter bronzing powder no 91 dark tan har den själv =)
kolla min sida för mer sminktips!


   
SvaraCitera