Aviseringar
Rensa alla

Bra concealers


Ämnesstartare

ers böghet:
använder palinas, tycker om den.

http://www.palina.se/produkter/underlag-concealer/peppy-eye-pure-skin-concealer/

åh verkar lovande. lite mörk dock. glädjande att det finns fler crueltyfria märken nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Jag tenderar dock att gilla concealers som är mer i fast form, från en burk eller palett. Men det verkar vara dåligt med sådant i butikerna numera.. allting är flytande nu Ist! 

Gillade maybellines dream mousse concealer när den fanns i affärerna (nu verkar det vara typ eBay som gäller..) och så diggar jag faktiskt isadoras color correcting concealer, då jag typ använder bara ena färgen. Drar mig för att köpa en concealer från ett dyrare märke, då det ofta är så individuellt vilka man gillar. OBS VET EJ OM DE JAG NÄMNT ÄR DJURTESTADE ELLER EJ!!! Antagligen.. För det är väl fortfarande vanligast va?

Ja maybeline har himla bra grejer. Önskar att jag fortfarande kunde använda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte nyligen Nyx wand porcelain. Är nöjd men den är tyvärr för mörk den också uhu. Får hälla i blekmedel.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

åh verkar lovande. lite mörk dock. glädjande att det finns fler crueltyfria märken nu.

är mycket blek (vit). den ljusa är bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ers böghet:

är mycket blek (vit). den ljusa är bra. 

ska ha den till att vita upp under ögon och ögonbryn med!


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

ska ha den till att vita upp under ögon och ögonbryn med!

aha, då fattar jag. 

jag använder den under ögonen pga blå där under. tycker den lämpar sig bra till det eftersom den går åt gult. 

pur minerals concealer är ganska bra. 100% pures concealer kanske är ljus nog? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ers böghet:

aha, då fattar jag. 

jag använder den under ögonen pga blå där under. tycker den lämpar sig bra till det eftersom den går åt gult. 

pur minerals concealer är ganska bra. 100% pures concealer kanske är ljus nog? 

den verkar också lite mörk.. i want it white like da freaking kkk 


   
SvaraCitera

tandkräm kanske


   
SvaraCitera