Aviseringar
Rensa alla

Bra eller anus?


Ämnesstartare

Jag anser att möss skall ha en någorlunda stor yta att kunna röra sig fritt på och klättra och allt vad de gillar att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Jag anser att möss skall ha en någorlunda stor yta att kunna röra sig fritt på och klättra och allt vad de gillar att göra.

Ja, precis!

Hur mycket man än vill så GÅR detta inte att göra i en labbur:
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska inte hålla djur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

man ska inte hålla djur

Man har alltid gjort, kommer alltid att göra.

/Den hårda sanningen


   
SvaraCitera
KSENIA

KÄNNS SPONTANT INTE SOM OM ATT UPPFINNAREN TILL DEN DÄR LÅDAN HAR TÄNKT PÅ DJURETS BEHOV I FÖRSTA HAND, PRECIS SOM I DE FLESTA FALL DÅ DJUR SNARARE SES SOM 1 HANDELSVARA ÄN 1 DJUR AV SIN EGEN NATUR


   
SvaraCitera

Varför ska man ha en annan bur vid avel? Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför ska man ha en annan bur vid avel? Fattar inte.

Det har inte jag och ser ingen mening med att ha det heller, men ah, rätt benämning är nog labbur.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Det har inte jag och ser ingen mening med att ha det heller, men ah, rätt benämning är nog labbur.

Okej. Jag tycker att de verkar värdelösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra vid brist på plats kan jag tänka mig, aktiverade blir de ju vid utfodring. Så bör nog gå. Ser dock lite trist ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Man har alltid gjort, kommer alltid att göra.

/Den hårda sanningen

hur är detta ett argument för djurhållning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

hur är detta ett argument för djurhållning?

För att vi behöver hålla djur till mat och har alltid gjort. Alla KAN inte leva på vegan/vegetariankost, jag testade i 6år och blev görsjuk trots inga brister what so ever. Hade sjukt ont i mina leder jämt och ständigt, nu känner jag inte av det ALLS och min sänka ligger på 80% lägre än innan.

Husdjur är ju föga onödigt däremot, men väldigt trevligt. Sedan är det ju sjukt egoistiskt, har aldrig påstått annat.


   
SvaraCitera
sincan

Utspädaren:

hur är detta ett argument för djurhållning?

Håller faktiskt med dig, även om jag själv håller djur. Ett beteende rättfärdigas inte genom historiskt beteende för då är även slavhandel rättfärdigat...


   
SvaraCitera
sincan

Men det jag egentligen skulle säga. Bor i en sådan låda på sommaren pga lite mer bohemisk sommarhuskänsla.[y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

typ, djurplågeri.. I like it

[bigsmile]

ont
ser ju ej så roligt ut
sen har jag 0 erfarenhet och 0 intresse i möss. i min värld är de skadedjur/kattmat

mvh kattälskare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anus!


   
SvaraCitera