Aviseringar
Rensa alla

Bra eller dålig smink sida?


Ämnesstartare

Hej. jag har kikat runt på nätet och letar efter smink som har en hög kvalite här i sverige men hittade bara 1. den hette http://reklam.se

det står att allt är i hög kvalite och allt och jag har själv gjort 1 beställning nyss på över 400kr och jag fick många produkter för det både borstar och smink. och det är alltid fraktfritt står det vilket är bra men nu är jag lite fundersam över om man ska beställa mer eller inte, vad tycker ni? :p

Detta är inget reklam inlägg!


   
Citera
Ämnesetiketter

pettssonM:

om man ska beställa mer eller inte, vad tycker ni? :p

Jag tycker inte man ska göra det.
Jag har beställd därifrån och det var dåligt:
1. Hittade samma saker mycket billigare på andra ställen, både på nätet och i butik.
2. Jag fick fel prylar, eller rättare sagt för få. Av vissa saker hade jag beställt och betalat för flera men fick bara en.
3. Det var för tre veckor sedan och jag har inte fått svar på mail och har inte fått pengarna tillbaka.

Jag kommer aldrig handla dör igen och skulle aldrig rekommendera någon annan att handla där.

Detta är inte ett antireklaminlägg.

Dold text: Hur puckade du tror folk är säger något om hur iq-befriad du är...


   
SvaraCitera

h4h4hh4h4

OFFTOPIC: VVAFAN E TRAVELSIZE?


   
SvaraCitera

aa o förresten: ja skulle aldrig beställa smink på internet för alltså - MAN VET JU INTE HUR FÄRGEN SER UT.

drf skulle jag aldrig beställa från din sida. plus comic sans ms säljer inte.


   
SvaraCitera

body shop är bra
icke djurtestat osv


   
SvaraCitera

Myksa:

Hittade samma saker mycket billigare på andra ställen, både på nätet och i butik

tips på bra ställen på nätet ? 🙂 Behöver köpa lite grejer men tycker mycket är rätt dyrt på kicks.

p.s maila gärna med svar om den här tråden hinner bli låst.. vilket den lär bli inom närmsta timmen.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

tips på bra ställen på nätet ? 🙂 Behöver köpa lite grejer men tycker mycket är rätt dyrt på kicks.
p.s maila gärna med svar om den här tråden hinner bli låst.. vilket den lär bli inom närmsta timmen.

Jag har aldrig handlat smink varken på nätet eller i butik. Jag ville bara kasta skit på reklammakaren.

Tidigare idag gjorde hon reklamtråd om samma hemsida, därav:

pettssonM:

Detta är inget reklam inlägg!

Därför gjorde jag en:

Myksa:

Detta är inte ett antireklaminlägg.


   
SvaraCitera

Myksa:

Därför gjorde jag en:

Jo, jag förstod det. Men tänkte om det andra ändå var sant [sad]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Jo, jag förstod det. Men tänkte om det andra ändå var sant [sad]

Sorry att jag väckte förhoppningar. =/
Men testat prisjakt.se? De kan ha vissa grejer, sedan är det bara att leta efter fraktfritt eller kampanjkoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du Myksa, vad beställde du då? För jag har aldrig fått något från dig där du vill ha pengar tillbaka eller något. jag har skickat allt som mina kunder har beställt. du måste faktist mena makeup4less som finns utomlands för jag har mitt i sverige och har aldrig fått någon beställning från dig så sluta mytta.


   
SvaraCitera

pettssonM:

du Myksa, vad beställde du då? För jag har aldrig fått något från dig där du vill ha pengar tillbaka eller något. jag har skickat allt som mina kunder har beställt.

hahaha men varför avslöjar du dig nu kommer ingen vilja beställa från dig 🙁


   
SvaraCitera

jo detta är förklädd reklam och du har redan fått en tråd låst om sminkreklam.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera