Aviseringar
Rensa alla

Bra festival?


Ämnesstartare

Om jag ska gå på festival, vilken rekommenderar ni?? [confused]


   
Citera

Roskilde.


   
SvaraCitera

Arvika eller emmaboda såklart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom låter lockande, frågan är vad jag ska välja då [confused]


   
SvaraCitera

emmaboda är en väldigt bra "nybörjarfestival". Medelåldern är ganska låg, men det finns massvis med äldre människor om man bara tar en nogrann titt. Det är festligt, knappt någon stöld och vad jag vet; inget våldsamt som händer på festivalen.

Ingen festival du ska gå på om du inte vill lyssna på musik, utan hellre vill gå på "det du hört på radio", då passar hultsfred och storsjöyran bättre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siesta [rolleyes]


   
SvaraCitera

Berlin Love Parade.


   
SvaraCitera

Sweden rock. Fyra dagar då allt är underbart. Inga stölder eller annan skit. Såg bara tre personer bli omhändertagna på campingen under mina 5 dagar där.

Annars håller jag med om Emmaboda, visserligen lite mer "skit" än på SRF men överlag en grymt trevlig festival.


   
SvaraCitera

Sweden Rock, även om det är ganska dyrt... men en underbar festival med härligt folk.. musiken är bra också!


   
SvaraCitera

_smulpaj:

Siesta [rolleyes]

Sämsta festival jag varit på.
Själva campingen var en jävla grusplan i princip med lite gräsplättar här och var, men under gräsplättarna var det grus och sten också vilket gjorde att det var i princip omöjligt att få upp tälten.
När alla väl börjat få upp sina tält efter några timmar slitande så börjar dammet yra här och var för att det är en grusplan som sagt, med runt 1000 personer i rörelse så blir det dammigt.
För övrigt så var det svinigt kallt på nätterna då festivalen är så tidigt på nätterna. Utöver detta så var det inte så stort festivalområde.


   
SvaraCitera

Roskilde.


   
SvaraCitera

KiloDelta:

Inga stölder eller annan skit.

Det är stölder på vilken festival man än åker på. alltid. Bara för att du inte ser stölderna och bråken osv så betyder det inte att de inte existerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rassle Punkrock


   
SvaraCitera

TobiasRR:

Det är stölder på vilken festival man än åker på. alltid. Bara för att du inte ser stölderna och bråken osv så betyder det inte att de inte existerar.

Givetvis, men inga jag var med råkade ut för något. Hade polare utspridda över ganska stora områden på SRF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TobiasRR:

Utöver detta så var det inte så stort festivalområde.

Man ska inte vara så kräsen [rolleyes]


   
SvaraCitera