Aviseringar
Rensa alla

bra film med nicholas cage lr nån sån[blush]


Ämnesstartare

blev precis jättesugen på det, gärna någon lite halvt actionig som typ matchstick men eller lord of war. men inte typ att de springer runt o skjuter hela tiden[sad]

ville se den där han spelar tvillingbröder men hittar ingen torrent någonstans[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vet inte vf det måste vara just med nicholas cage, men ah det måste det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ingen bra film med Cage.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra filmer med Nicholas Cage finns typ inte. Men Face Off går väl nästan att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vampire's kiss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finns ingen bra film med Cage.

East Clintwood:

Bra filmer med Nicholas Cage finns typ inte. Men Face Off går väl nästan att se.

fu[sad] gillar honom[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså själva filmen behöver inte vara bra, räcker med att nick cage är bra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gillar honom

Jag sade inte att Nicholas Cage var dåligt, sade att det ej fanns bra filmer med honom i [y]

Tycker han är helt okej, men han har hamnat lite väl mycket i facket halvdålig pizzafilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

parklife:

Tickstart:

va äre me honom? gillar han också nick cage lr?

tror han försöker sno min style asso. först missbruka blush-smileys, sno min +__+-smiley, och nu nick cage[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

East Clintwood:

Tycker han är helt okej, men han har hamnat lite väl mycket i facket halvdålig pizzafilm.

fu. gillar pizza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

East Clintwood:

Jag sade inte att Nicholas Cage var dåligt, sade att det ej fanns bra filmer med honom i Tycker han är helt okej, men han har hamnat lite väl mycket i facket halvdålig pizzafilm.

asså det behöver inte vara någon objektivt "bra film" med någon artistisk mening, gripande storytelling, och karaktärsutväckling och allt såntdär. nöjer mig med en pizzafilm som är bra för vad den är[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick bli the beaver med mel gibson istället[blush] han är typ lite samma sorts skådespelare i mah heart[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

va äre me honom? gillar han också nick cage lr?tror han försöker sno min style asso. först missbruka blush-smileys, sno min +__+-smiley, och nu nick cage

aaa, fy vilken identitetstjuv!

Nintendos BFF:

fick bli the beaver med mel gibson istället han är typ lite samma sorts skådespelare i mah heart

sett den förut?


   
SvaraCitera

Adaption
Weather Man
Leaving Las Vegas
Lord of War
Matchstick Men

Alla med Cage.


   
SvaraCitera