Aviseringar
Rensa alla

Bra frisör - kräsen tjej


Lundini: Haha 90-talsfrillan är tillbaka..  men blev så sjukt sugen när jag såg denna pudding med snyggaste frillan evahhh! Vill hellre köra på en längre lugg .. åååhh

aha det är såndär lugg du menar, tänkte att du menade en "riktig" lugg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: aha det är sånär lugg du menar, tänkte att du menade en "riktig" lugg

njaeee har provat lugg men det är så otroligt irriterande när man måste klippa till den konstant .. och det där är mycket snyggare


   
SvaraCitera

Lundini:

njaeee har provat lugg men det är så otroligt irriterande när man måste klippa till den konstant .. och det där är mycket snyggare

mitt största problem med lugg var att jag fick bångstyriga korkskruvar i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini: Jättefint ju?! lägg av va

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini: Haha 90-talsfrillan är tillbaka..  men blev så sjukt sugen när jag såg denna pudding med snyggaste frillan evahhh! Vill hellre köra på en längre lugg .. åååhh vill

Ah, men då är det okej. Associerar "lugg" till hellugg, även om jag ändå är skeptisk till mittbena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Haha 90-talsfrillan är tillbaka..  men blev så sjukt sugen när jag såg denna pudding med snyggaste frillan evahhh! Vill hellre köra på en längre lugg .. åååhh vill elin kling.jpg

grr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Haha 90-talsfrillan är tillbaka..  men blev så sjukt sugen när jag såg denna pudding med snyggaste frillan evahhh! Vill hellre köra på en längre lugg .. åååhh vill elin kling.jpg

fattante  trenden att köpa kläder som är 73646 strlk för stora uhu


   
SvaraCitera

Extend ligger på östgötagatan på söder typ vid medborgarplatsen. De är jävligt duktiga, priset är därför högt som i helvete typ 500 för klippning men min kompis klippte o färgade håret där o de blev jävligt snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sola: fattante  trenden att köpa kläder som är 73646 strlk för stora uhu

Haha håret är nice, inte kläderna


   
SvaraCitera