Aviseringar
Rensa alla

bra frisörer i stockholm[party]


Hair And Face vid gallerian och drottningatan e awesome!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toni&guy är bra
har jag hört
...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BOOOOOOOOOOOOBBBBBYYYYYYYYYYYYYYS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

BOOOOOOOOOOOOBBBBBYYYYYYYYYYYYYYS

låter läskigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och nej jag tänker inte låta typ random-gubbe-med-rakapparat-150-kr-drop-in-jättefint-lovar klippa i mitt hår=<. och tänker inte snagga mig heller[no-no][no-no][no-no]

[love]

farbror gugge:

vågar inte[blush]

[surprised][sad] Är jätteduktig på att klippa hår ska jag säga dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en skön frisyr vid Brommaplan, hon är thailändska eller japan eller nåt sånt där och pratar i princip inte svenska. Hon förstår: kort (kör med saxen i rekordfart, under 10min) och väldigt kort (drar fram rakapparaten).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[surprised][sad] Är jätteduktig på att klippa hår ska jag säga dig.

varför bliru inte frisör då[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Finns en skön frisyr vid Brommaplan, hon är thailändska eller japan eller nåt sånt där och pratar i princip inte svenska. Hon förstår: kort (kör med saxen i rekordfart, under 10min) och väldigt kort (drar fram rakapparaten).

hahahhahahah[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hahahhahahah[cry]

Men billigt äre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför bliru inte frisör då[no-no]

Vill inte stå upp hela dagarna och andas in stinkande ångor samt ta i otvättat hår. [sad] Skulle kunna tänka mig att frisöra någon dag i veckan isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får mig att känna mig så jävla manlig, vet inte om jag ska skratta eller gråta längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

du får mig att känna mig så jävla manlig, vet inte om jag ska skratta eller gråta längre

asså vet att jag kan vara lite gayig ibland men fattar verkligen inte vad som var så extremt bögigt med denna tråden[sad]


   
SvaraCitera

Björn axén


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

asså vet att jag kan vara lite gayig ibland men fattar verkligen inte vad som var så extremt gayigt med denna tråden[sad]

Att du bryr dig så jävla mycket om ditt hår att du kan tänka dig att betala 400 för en klippning. Eller alla smileys i ett försök till ett seriöst inlägg. Eller det enkla faktum att du gör en tråd angående hår.


   
SvaraCitera