Aviseringar
Rensa alla

bra gjort lagerbäck


Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

hoppas att roland får sparken

ah, jag bryr mig inte sen han lämnade GAIS, men då var han köng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

GAIS

gick in o ändra på wikipedia förut så att gais stod för: göteborgs ariska idrotsssällskap, undra om det är kvar 😛

ont: jag, har man tränat gais så har man ju gjort det finaste inom svensk fotboll så klart man då ska bli tränare för landslaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

ont: jag, har man tränat gais så har man ju gjort det finaste inom svensk fotboll så klart man då ska bli tränare för landslaget

Mjo, skulle ju vara ett jäkla nedköp för honom : >


   
SvaraCitera

de blev allt bra ägda


   
SvaraCitera

Han fick Sverige att spela fegt. Man spelade likadant mot Malta som om man mötte Portugal. Inga klara anfall, mest slumpmål utav Zlatan. Byten gjordes i vadå 88:de match minuten då man behövde göra 2 mål.
Det fanns inte mycket offensivitet, man samlades i straffområdet och gjorde det trångt för sig, sedan körde man med inlägg som inte dög.

För att gå vidare så måste man vinna mot dessa enkla lagen, samt som man måste kunna slå ett starkare lag- vilket Danmark gjorde.


   
SvaraCitera

hmm 9 mål på 9 matcher är knappast någon höjdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

9 mål på 9 matcher är knappast någon höjdare.

kolla vilka vi gjorde mål på [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt jag vet är att Källström är söt[blush]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

kolla vilka vi gjorde mål på [zzz]

Jag hade fel det var inte 9 mål utan 8+1 självmål.
Så det blir 4 på Malta och 4 på Ungern. Så bortsett från att man gjorde mål på Malta (som alla vinner mot) så har man bara kunnar besegra Ungern 2 ggr med 4 mål.
Lagerbäck är ingen bra coach' , förstår inte vad svenska fotbollsförbundet tänkte på när dem fick fram honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

Lagerbäck är ingen bra coach' ,

tror medelåldern i landslaget mot ryssland i Em var 31. lagerbäck värderar vad spelare presterade för 5 år sedan, fotboll är en färskvara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bra att det ska bli en ny förbubdskapten lagerbeck var inte så bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera