Aviseringar
Rensa alla

Bra hårfärg samt schampoo!


Ämnesstartare

Är gaalet trött på mitt hår.
färgade det med Loreals Casting djup guldbrun. Såg himla vackert ut i drygt 2 veckor och nu ser det förjävligt ut. Håret har blivit torrt och färgen är helt matt.. som om den vridits ut helt.

Så nu tänkte jag färga om det i nån mörkbrun fin färg! tänkte därför fråga er om ni vet nå bra hårfärgs märke? som håller längre.
Sedan nå bra champo för torrt hår samt glanslöst hår, shampo , inpackmning och balsam 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

ålens


   
SvaraCitera

ica


   
SvaraCitera

lindex


   
SvaraCitera

lidl


   
SvaraCitera

faith in nature,naturligt o doftar blommer hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

faith in nature,naturligt o doftar blommer hehe

Är det shampoo eller hårfärg? xp vart kan jag köpa det?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

faith in nature,naturligt o doftar blommer hehe

Är det shampoo eller hårfärg? xp vart kan jag köpa det?:)


   
SvaraCitera

schampo,balsam osv...det vet jag inte jag beställde via internet men det finns säkert på åhlens kanske?? googla


   
SvaraCitera

Finns inget som heter bra hårfärg, eller jo, möjligen henna. Men henna är ju ett projekt i sig... Ditt hår kommer inte bli finare för att du färgar. Är det redan torrt så blir det ju endast torrare och mer förstört av att färga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det vet jahg . Men nu handlar det om att jag vill inte ha denna råtthårfärg i håret;)


   
SvaraCitera

Kakan1:

råtthårfärg i håret;)

tona, mycket mer skonsamt. asså ist för å färga[smile]


   
SvaraCitera

Schwarzkopf Brilliance är en bra hårfärg som håller länge, och L'Oreal Elvital Colour Protect är ett shampoo som hjälper till att hålla kvar färgen.

Det kanske inte fungerar för dig, så bege dig till närmaste hårvårdsbar och be om råd där, men för mig gick det alldeles utmärkt att använda dessa produkter.


   
SvaraCitera

tona


   
SvaraCitera

hårinpackningar.. kan tyvärr inte säga vilken som är bra för just ditt hår. Gå till Åhlens, kicks eller någon hårfrisör och fråga.

som någon tidigare skrev, ditt hår blir bara värre av att färga.
Det kanske är fint en vecka eller två, men sen kommer det bli torrt, det slits och se fult ut.


   
SvaraCitera