Aviseringar
Rensa alla

Bra klädsidor?


Ämnesstartare

Hej alla människor!

Jag undrar om ni kan komma med tips på bra klädsidor där dom säljer fina tjej kläder till ett rimligt pris?

Jag har redan tittat överdrivet mycket på sidorna hm,lindex,only etc. så jag behöver nya klädsidor att hitta fina kläder på!

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

dessa kanske? är lite osäker på vilka det ska vara .se, .com osv på.

chicy.se
asia-jam.com
hottopic.com
nelly.com
eliteladies.se
asos.com
topshop.com
forever21.com
yria.se
laredoute.se


   
SvaraCitera
B3ll4

nelly.com och pinkywebshop.se [y]


   
SvaraCitera
B3ll4

och melba.se har sjuuuuuukt söta kläder också! [party]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

what you're

åh howcool är så najs! fast skulle beställa därifrån, tog typ två månader, hörde av mig till de och de sa att de inte hade i lager och att jag fick pengarna tillgodo på hemsidan för att köpa något annat, men just då hittade jag ingenting så blev arg! [mad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

åh howcool är så najs! fast skulle beställa därifrån, tog typ två månader, hörde av mig till de och de sa att de inte hade i lager och att jag fick pengarna tillgodo på hemsidan för att köpa något annat, men just då hittade jag ingenting så blev arg!

wtf, men det står ju på varorna om dom finns i lager eller inte typ "in stock" eller "special order".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

wtf, men det står ju på varorna om dom finns i lager eller inte typ "in stock" eller "special order".

ja, vet men de skulle vara i lager! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

ja, vet men de skulle vara i lager! [no-no]

Dom kanske trodde [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Dom kanske trodde [sad]

elakt av de iaf, de borde kollat först ju. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

elakt av de iaf, de borde kollat först ju. [sad]

Ja! Fast en tjej jag pratade lite med på bdb hade beställt skor där och hade fått dom efter typ 2-4veckor. Så det beror väl på lagret och sånt, fast annars kan det ju ha stått fel på sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Ja! Fast en tjej jag pratade lite med på bdb hade beställt skor där och hade fått dom efter typ 2-4veckor. Så det beror väl på lagret och sånt, fast annars kan det ju ha stått fel på sidan.

det gjorde det nog. iaf, jag skulle ha kläder till bl.a. pride (skulle vara sexig pirat [blush]), så blev väldigt lezzen. 🙁


   
SvaraCitera

http://www.junkyard.se [y]

http://www.zoovillage.se (junkyard är bättre.. och billigare.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

det gjorde det nog. iaf, jag skulle ha kläder till bl.a. pride (skulle​ vara sexig pirat [blush]), så blev väldigt lezzen. 🙁

När man beställer frå​n utländska sidor ska man beställa ett anta månader innan [wink]


   
SvaraCitera