Aviseringar
Rensa alla

Bra kompis/tonårsmorsa?


kimberlyjoness:

att du ens kan gå med på att vara nån slags morsa åt honom...typiskt tjejer.

Det är viktigt att man tidigt i förhållandet bestämmer vem som har en viss roll[no-no] Så man vet var man har varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är viktigt att man tidigt i förhållandet bestämmer vem som har en viss roll Så man vet var man har varandra.

jaha men duuh, det är inte normalt att vara morsa åt sin kille och till och med kalla sej själv för "tonårsmorsa" [chocked]....

jag tror inte heller att man måste bestämma vissa roller osv...vad menar du med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

jaha men duuh, det är inte normalt att vara morsa åt sin kille och till och med kalla sej själv för "tonårsmorsa" ....

det är inte min pojkvän heller 🙂
men vi är ju inte kompisar heller. jag är som hans morsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

det är inte min pojkvän heller 🙂

lät så.. "har en kille som inte har någon morsa.."
hur gammal är du och hur gammal är han ? [confused]


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

jaha men duuh, det är inte normalt att vara morsa åt sin kille och till och med kalla sej själv för "tonårsmorsa" ....

Det är hennes val att kalla sig för sig själv tonårsmorsa. Det är hennes val i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är hennes val att kalla sig för sig själv tonårsmorsa. Det är hennes val i livet.

det var hon som blandade in mej genom att skriva om det här på forumet [mad]
och om det är hennes val i livet, det låter fortfarande efterblivet att kalla sig för tonårsmorsa åt sin kille [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är hennes val att kalla sig för sig själv tonårsmorsa. Det är hennes val i livet

känns lite som man har den rollen.han behandlar mig som en mamma så.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

det var hon som blandade in mej genom att skriva om det här på forumet
och om det är hennes val i livet, det låter fortfarande efterblivet att kalla sig för tonårsmorsa åt sin kille

Det var ditt val att svara på tråden, det är dina handlingar och jag skulle uppskatta om du står upp för de. Det är inte jag som kallar henne för tonårsmorsa, det är hennes val, hennes sätt att uttrycka sig och det är hennes sätt att förklara situationen.

angel_dead:

känns lite som man har den rollen.han behandlar mig som en mamma så.

Det är ditt val om du vill ha kvar honom eller ej. Antingen löser du problemet eller så har du kvar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

det är hennes val, hennes sätt att uttrycka sig och det är hennes sätt att förklara situationen.

OCH om det är hennes val ! DET ÄR FORTFARANDE JÄVLIGT FULT !


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

OCH om det är hennes val ! DET ÄR FORTFARANDE JÄVLIGT FULT !

Hon har valt att gå den vägen, det får man acceptera. Om hon vill det så är det hennes val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hon har valt att gå den vägen, det får man acceptera. Om hon vill det så är det hennes val.

jag har inge emot det. jag vill bara ha r¨åd om hur man gör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

jag har inge emot det. jag vill bara ha r¨åd om hur man gör!

du svarade inte på hur gammal du är


   
SvaraCitera

Verkar som dina modersinstinkter tas fram av denna datamissbrukare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

du svarade inte på hur gammal du är

det har ju ingen betydelse. nästan 17 😀


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera