Aviseringar
Rensa alla

Bra musik?


Ämnesstartare

HEJ!

Jag lyssnar på samma musik om och om igen och nu har jag tröttnat... Kan ni ge mig lite tips? Jag lyssnar mest på pop, RnB (vetefan) och typ lite rock... Just nu lyssnar jag ganska mycket på Ed Sheeran, hästpojken och dom lite nyare låtarna av Miley Cyrus..


   
Citera

Jahadu!: Ed Sheeran

Du kanske skulle uppskatta D At Sea då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du kanske skulle uppskatta D At Sea då?

Tack! Jättebra!Mycket glad


   
SvaraCitera

Man samlar på sig  

hittar du inte 100 låtar du gillar där e du dum i huvve!!!


   
SvaraCitera

House music 1990 and beyond

Låtarna finns säkert också på spotify.


   
SvaraCitera

Jahadu!: Tack! Jättebra!

Han är även med i ett Metalcore-band som heter Confession, gissar dock på att det inte riktigt är din kopp te.


   
SvaraCitera
Knuvel

 

Europe - final countdown ,funkar den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knuvel:
 Europe - final countdown ,funkar den

Oja tackar Glad


   
SvaraCitera

Trespassing Adam lambert 


   
SvaraCitera

Gillar du Metal? Då kan du få bra tips från en som "vet vad det handlar om" (h3h3h3h3) Iaf Black Metal. Blink


   
SvaraCitera

 man ska lyssna på Ken Ring förfan!


   
SvaraCitera

Olivia164Kista: man ska lyssna på Ken Ring förfan!

SKA man? Ledsen

Hört en låt och det räckte så jag var tvungen att avgifta mig med Svartmetall en bra stund efter! Cool

Alla har ju som tur är olika musiksmak. Men Ken Ring är säkert jävligt duktig osv, han börjar väl bli stor nu på senare?


   
SvaraCitera

Gruvan:

SKA man? Ledsen

Hört en låt och det räckte så jag var tvungen att avgifta mig med Svartmetall en bra stund efter! Cool

Alla har ju som tur är olika musiksmak. Men Ken Ring är säkert jävligt duktig osv, han börjar väl bli stor nu på senare?

han va tung redan när han börja men han blir ju bara bättre o bättre. lyssna på hans senaste platta akustiken. dene fuckin mord!


   
SvaraCitera

Olivia164Kista: han va tung redan när han börja men han blir ju bara bättre o bättre. lyssna på hans senaste platta akustiken. dene fuckin mord!

Hehe, nää tack, inte mycket för Förortssvenska i Hop hop/rap. Gillar inte genren alls... Ledsen


   
SvaraCitera

Lyssnar mycket på den här låten just nu den är väldigt söt och fin och bra när man känner sig ensam


   
SvaraCitera