Aviseringar
Rensa alla

Bra och billig gym?


Inside
Ämnesstartare

Det är så att jag har börjat få mullig mage vilket inte är bra. Så jag måste börja gymma. MEN jag vet inte vart?
Det ska vara i nånstans i stockholm.
Kommer förmodligen få betala själv så det ska bara billigt. men ingen trash gym som blir städad en gång i månaden eller något.
Vilka gym tycker ni är bra och billiga?

EDIT: det ska vara för tonåringar också!


   
Citera

Skit dyrt och skit ondödigt... Gör något vettigt istället. Åk skidor, ut å motionera etc.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Näe gym är bra! Jag har inte tid att börja på nån sport. vill träna när jag själv vill. Och börja på sport är ju dyrare beroende på vad man går på


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

nån...?


   
SvaraCitera

Billigare och lättare att ändra på kosten.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Panda:

Billigare och lättare att ändra på kosten.

Jag vill endast bli smalare på magen, andra ställen vill jag bli tjockare. Och vill bygga upp muskler


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Panda:

Billigare och lättare att ändra på kosten.

Jag vill endast bli smalare på magen, andra ställen vill jag bli tjockare. Och vill bygga upp muskler


   
SvaraCitera

Inside:

Jag vill endast bli smalare på magen, andra ställen vill jag bli tjockare. Och vill bygga upp muskler

Du kommer misslyckas. Spara dina pengar.[wink]


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

nej det kommer jag inte, jag älskar att träna. Jag slösar gärna pengar på en fin kropp


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

väntar på vettiga svar!! [ops]


   
SvaraCitera

Vad är billigt?

KTH-hallen för icke-studenter ligger på 3500, är väl ett helt ok pris särskilt i Stockholm.

Inside:

Jag vill endast bli smalare på magen, andra ställen vill jag bli tjockare. Och vill bygga upp muskler

Det är en fysisk omöjlighet. Om du går ner i vikt så går du ner i vikt, och du kan inte bestämma *vart* du ska bli smalare. Jag vet inte vad du menar med "tjockare", men du kan inte springa på löpbandet i en timme för att förbränna underhudsfett på magen, och sedan käka en semla och hoppas att det sätter sig på tuttarna.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Det är en fysisk omöjlighet.

inte om hon pumpar muskler.


   
SvaraCitera

framtidskon:

inte om hon pumpar muskler.

Hur skulle det hjälpa henne att punktförbränna fett?


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Hur skulle det hjälpa henne att punktförbränna fett?

hon får tjockare lår som i lår av större omfång om hon får större muskler där.


   
SvaraCitera

framtidskon:

hon får tjockare lår som i lår av större omfång om hon får större muskler där.

hon skrev ju dock smalare, tjockare och bygga muskler. det är tre olika saker. muskler är muskler, inget annat.


   
SvaraCitera