Aviseringar
Rensa alla

Bra romerska/grekiska filmer


Ämnesstartare

Tjenare

Undrar om nån vet bra filmer som är som 300, immortals, clash of the titans, troja, något i den stilen med gamla grekiska gudar och sånt, romerska soldater, helst en ny och spännande film med bra effekter


   
Citera

kom det inte nån till som liknar 300? dom lurades med att det var samma producenter och så. säkert inte lika bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning faktiskt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Tackar, har sett gladiator men inte Alexander, ska kolla på den 🙂


   
SvaraCitera

df rqp: kom det inte nån till som liknar 300?

Immortals

Clash of the Titans är väl också i samma stil skulle jag tro, antar att den är remake på den här från 1981. Antagligen sämre. 

Centurion kom också för ett par år sedan, inte sett den heller. 

Finns ju bra TV-serier annars, som Rome och I, Cladius.

Finns även lite äldre filmer som Jason and the Argonauts , The Trojan Women, MedeaBen Hur och Spartacus


   
SvaraCitera

a) Samtliga av dem filmerna är amerikanska.

b) Samtliga suger.


   
SvaraCitera

Ben Hur


   
SvaraCitera

df rqp:
kom det inte nån till som liknar 300? dom lurades med att det var samma producenter och så. säkert inte lika bra.

ska komma en uppföljare till 300

mvh din vän tipsar'n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dinosaurie: Clash of the Titans är väl också i samma stil skulle jag tro, antar att den är remake på den här från 1981. Antagligen sämre.

Jag har inte sätt den gamla men jag tycker däremot om den nya, gillar när det är bra effekter, det är viktigt enligt mig om jag ska tycka att en film är en bra rulle.

Dinosaurie: Centurion kom också för ett par år sedan, inte sett den heller.

Finns ju bra TV-serier annars, som Rome och I, Cladius.
Finns även lite äldre filmer som Jason and the Argonauts , The Trojan Women, Medea, Ben Hur och Spartacus.

Tack för tipsen ska kolla in de.


   
SvaraCitera