Aviseringar
Rensa alla

Bra Rysare ;o


Ämnesstartare

Tja, jag ska kolla på film med min tjejpolare och ett par andra polare och jag ska bränna en film som ska vara riktigt bra ^^

Då ska det vara en Rysare, då menar jag en Jävligt bra Rysare som verkligen skrämmer skiten ur en ^^

Ty för tipsen ^^


   
Citera

Martyrs.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några bra rysare. Evil Dead är rätt bra rysare, Men även ring , Men det är svårt med att hitta bra rysare eftersom att alla är så förutsägbara. Men får ju inte glömma Terror on elm Street. Fett bra film men med kassa effekter, Men det är ju evil dead också, Dom är typ från 70-80 talet. Men är ej förutsägbara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Några bra rysare. Evil Dead är rätt bra rysare, Men även ring , Men det är svårt med att hitta bra rysare eftersom att alla är så förutsägbara

Jag va på ett läger i Dalarna med massa polare och vi hyrden en Kinesik eller iaf asiater var i filmen rysare, och då skvatt man helatiden. bra stämmning i vardagrummet etc 😉
Fall du känner te någon sådan film så tipsa 😀


   
SvaraCitera

pimpboi93:

Ty för tipsen ^^

Då du vill ha skräckfilmstips så är det bästa att berätta vilka filmer du tycker är läskiga


   
SvaraCitera

The shining, Hellraiser, The Blair Witch Project, ringu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The shining.


   
SvaraCitera

Graveyard Shift.


   
SvaraCitera

Psycho II.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

http://www.imdb.com/title/tt0243465/

Snälla, säg att du inte är seriös. Snälla!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Snälla, säg att du inte är seriös. Snälla!

Budolicious:

inte

Budolicious:

seriös


   
SvaraCitera

Klorofyl:

n

Åh, tack. Har ändå en kompis som tyckte att den var helt klart sevärd. Då blev jag besviken på honom :c


   
SvaraCitera

Budolicious:

Åh, tack. Har ändå en kompis som tyckte att den var helt klart sevärd. Då blev jag besviken på honom :c

den är bra att se om man gillar att se dålig film


   
SvaraCitera

Klorofyl:

den är bra att se om man gillar att se dålig film

Mjo, ser man riktigt mycket skitfilm lär man ju sig uppskatta de halvdassiga mer


   
SvaraCitera