Aviseringar
Rensa alla

Bra sätt att få bort "mustach"


raka inte!

Du kan ju ta bort den permanent så småningom med IPL. Eftersom det är ett så litet område så kostar det inte så jättemycket. Ett par-tre tusen och den är borta för evigt!


   
SvaraCitera

Tesko_:

Vaxa inte de e fan farligt finns folk som fått seriösa ärr när dom vaxat i ansiktet !

sluta prata skit.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera

SLCD:

SLCD P21


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vaxa


   
SvaraCitera

Spara, är asmanligt med mustasch ju!


   
SvaraCitera

du borde bleka det är inte alls fult i solen för att alla blonda tjejer har ju också mustasch och skulle man färga deras mustasch eller kroppsbehåring svart så skulle dom se ut som håriga araber dom med för att många tycker att araber är håriga men alla är lika håriga det är bara mörkt hår som gör att man ser hårig ut[wink] men vaxning är också bra[bigsmile]


   
SvaraCitera

internet:

det räcker nog med pincett eftersom jag antar att det inte är så supermånga hårstrån det handlar om?

Inser du hur snoppont det skulle göra? Ryser vid bara tanken.


   
SvaraCitera

honolulu:

vaxa!!!!! släng rakhyveln, plz
veet har såna små remsor som du kan använda, sen kan du rensa med pincett under bra ljus (t.ex. dagsljus från fönster)

nejnej den ente tellåten, lyssna på khadije den

http://anagina.blogg.se/2010/october/khadidjes-dotter-mustachemobbas.html


   
SvaraCitera

stereo total:

Inser du hur snoppont det skulle göra? Ryser vid bara tanken.

ser inte att det skulle göra så mycket ondare än att noppa ögonbrynen som var och varannan människa gör, eller? har för mig att jag har noppat något hårstrå från "mustaschen" någon gång och kan inte minnas att det skulle göra nämnvärt ont direkt...


   
SvaraCitera

internet:

ser inte att det skulle göra så mycket ondare än att noppa ögonbrynen som var och varannan människa gör, eller? har för mig att jag har noppat något hårstrå från "mustaschen" någon gång och kan inte minnas att det skulle göra nämnvärt ont direkt...

Kanske är mer individuellt än vad jag först tänkte. Jag lider inte så mycket utav att plocka ögonbrynen men provade förut att ta bort ett mustaschstrå med pinsett och det gjorde djävulskt ont.


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

stereo total:

Kanske är mer individuellt än vad jag först tänkte. Jag lider inte så mycket utav att plocka ögonbrynen men provade förut att ta bort ett mustaschstrå med pinsett och det gjorde djävulskt ont.

Sträck ut huden ordentligt innan, så lär det smärta mindre.


   
SvaraCitera

JLm:

Sträck ut huden ordentligt innan, så lär det smärta mindre.

Oj. Hur förklarar man det biologiskt?


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag lider inte så mycket utav att plocka ögonbrynen men provade förut att ta bort ett mustaschstrå med pinsett och det gjorde djävulskt ont.

tror att det är en vanesak också, om man brukar noppa på ett ställe så gör det inte lika ont efter ett par gånger pga vet inte varför. sen som han säger, sträck ut huden också pga då 'sliter' det inte lika mycket i huden och det gör inte så ont. det är också lättare att dra ut hårstrået då.


   
SvaraCitera

internet:

tror att det är en vanesak också, om man brukar noppa på ett ställe så gör det inte lika ont efter ett par gånger pga vet inte varför. sen som han säger, sträck ut huden också pga då 'sliter' det inte lika mycket i huden och det gör inte så ont. det är också lättare att dra ut hårstrået då.

Aha okej. Har iofs aldrig gjort ont på mig att noppa ögonbrynen men det kanske har att göra med att huden då har varit sträckt.


   
SvaraCitera