Aviseringar
Rensa alla

Bra serie?


Hannis
Ämnesstartare

När jag har sett klart en serie Vet jag typ inte vad jag ska göra med mitt liv hahah jag har sett 
awkward 
Pll
TVD
gossip girl
2 broke girls
vet någon en bra serie som liknar dessa lite? gillar typ romantiska/komedi mycket 


   
Citera
Ämnesetiketter

Kan förutom the walking dead rekommendera sons of anarchy. Tittar på den serien nu och älskar den Tumme upp

Har även sett silicon valley och tycker det är väldigt rolig serie Tumme upp


   
SvaraCitera

okej, kan väl erkänna att jag sett både pll, tvd, awkward och gossip girl och jag gissar på att du kommer tycka om greek. greek är fan rätt bra på riktigt. 


   
SvaraCitera

Sons of Anarchy!!!! Har kollat klart på hela nu och det är helt klart den bästa serien som finns, man blir ju ledsen när den tar slut


   
SvaraCitera

Vänner 🙂 


   
SvaraCitera
Cobrak

Orange is the new black.
Är oerhört kräsen, men den föll mig starkt i smaken. Sällan det händer. Give it a try m8!


   
SvaraCitera

liknar ej de där 

men riktigt braaaHjärta

http://www.imdb.com/title/tt2402207/?ref_=nv_sr_1


   
SvaraCitera

Mr.robot.
breaking bad.
Dexter.


   
SvaraCitera

yaysop:
Mr.robot.
breaking bad.
Dexter.

amen brotha

saknar dexter :(((


   
SvaraCitera

Switched at birth, teen wolf, greys anatomy, sex and the city och faking it


   
SvaraCitera

trodde hon efterfrågade dylika serier som de listade, inte serier som ni anser är bra...? vad har breaking bad, walking dead eller dexter gemensamt med gossip girl? känns ju asskämmigt nu att inte jag fattade att syftet va att skryta om sin coola smak!! men då
säger jag the wire, the wire är som pll fast istället för vita förföljda tonårsflickor är det svarta 13-åringar som ränner runt och säljer knark och istället för att söka efter A söker man att äga baltimores gator!!!! omar är typ som A för han är alla rädd för…… så ja, det är exakt samma genre.


   
SvaraCitera

Du borde prova på Modern Family,  världens bästa komedi!
Finns på Netflix.....


   
SvaraCitera

Orange is the new black , supernatural , breaking bad .
lite anime ; berserk, full metal alchemist , attack on titan sedan death note.


   
SvaraCitera

subhuman girl:
trodde hon efterfrågade dylika serier som de listade, inte serier som ni anser är bra...? vad har breaking bad, walking dead eller dexter gemensamt med gossip girl? känns ju asskämmigt nu att inte jag fattade att syftet va att skryta om sin coola smak!!

rip rekommenderade dom pga att jag inte tänkte på att op skrev "vet någon en bra serie som liknar dessa lite? gillar typ romantiska/komedi mycket" riktigt slarvigt av mig därför tog jag bort svaret. dock hann någon citera den innan jag tog bort den, så den blev kvar iallafall 😛


   
SvaraCitera