Aviseringar
Rensa alla

Bra service på ICA.


Ämnesstartare

För någon vecka sedan så var jag på ICA och skulle köpa 1/3 Melon, men alla delade meloner var slut. Ledsen Så jag frågade en tjej som jobbade där om Melonerna var slut och hon sa då: "Om du vill så kan jag ta en melon och skiva upp den åt dig." Och så gjorde hon det. Blev jätte glad!
Vissa människor asså.. Hjärta

Har något sådant hänt er någon gång??


   
Citera
Ämnesstartare

Åh va, ne vad gulligt! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm ICA HjärtaRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbar bara surpuppor på ica här 🙁
jag tror dom hatar kunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
jobbar bara surpuppor på ica här 🙁

synd 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Mm ICA HjärtaRodnar

snällisar dom är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Åh va, ne vad gulligt! Rodnar

hihi elr huuur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar våran ICA-butik Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vissa har en tendens att alltid tillfredsställa kundens behov, det går inte att förneka!

Tankade bilen på Statoil en sen natt efter att ha kört hem några polare, tog pumpen och tankade och tryckte i knappen kassabetalning så sprang in och sa att jag tankade på 3an eller så. "Det blir 600 kronor" sa tjejen i kassan och när jag skulle känna i fickan efter plånboken var den givetvis inte där. Kom på att jag glömde "allt" hemma, dvs plånbok, mobil, körkort osv...
Så där stod jag en kall vinternatt utan cash och en bil med för stunden stulen/obetald bensin. Svor och suckade lite...
Men plötsligt sa tjejen "amen, eh, jag kan betala åt dig på mitt kort nu så kan du ge pengar till mig sen om du vill".
Blev lite ställd, men jag gick ju med på det såklart! Så tackade som fan och åkte hem 3mil och hämtade plånbok och åkte tillbaka in till stan igen och lämnade tillbaka en tusenlapp bara för hon ställde upp osv! Bra jävla tjej. 

Ja, det är sant. 

I efterhand skulle man ju lika gärna kunnat låna telefon och ringa efter farsan eller så, men den tanken dök aldrig upp just då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Ja, vissa har en tendens att alltid tillfredsställa kundens behov, det går inte att förneka!

Tankade bilen på Statoil en sen natt efter att ha kört hem några polare, tog pumpen och tankade och tryckte i knappen kassabetalning så sprang in och sa att jag tankade på 3an eller så. "Det blir 600 kronor" sa tjejen i kassan och när jag skulle känna i fickan efter plånboken var den givetvis inte där. Kom på att jag glömde "allt" hemma, dvs plånbok, mobil, körkort osv...
Så där stod jag en kall vinternatt utan cash och en bil med för stunden stulen/obetald bensin. Svor och suckade lite...
Men plötsligt sa tjejen "amen, eh, jag kan betala åt dig på mitt kort nu så kan du ge pengar till mig sen om du vill".
Blev lite ställd, men jag gick ju med på det såklart! Så tackade som fan och åkte hem 3mil och hämtade plånbok och åkte tillbaka in till stan igen och lämnade tillbaka en tusenlapp bara för hon ställde upp osv! Bra jävla tjej. 

Ja, det är sant. 

I efterhand skulle man ju lika gärna kunnat låna telefon och ringa efter farsan eller så, men den tanken dök aldrig upp just då!

fyfan så schysst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Gillar våran ICA-butik Hjärta

den är bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar min cykelhandlare i övrigt.. nja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: fyfan så schysst!

Ja, när man får ett sådant erbjudande från en random blir man glad! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De bästa affärerna brukar vara såna där små enskilda butiker med en ensam liten ägare, helst en man av äldre modell, där brukar man få ett trevligt bemötande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick dåligt bemötande på media markt när jag ville köpa upp hela deras lager med utgående datorprylar. Men efter en halvtimme förstod dom att jag inte skojade med dom och det blev en väldig fart på säljarna Galen


   
SvaraCitera