Aviseringar
Rensa alla

Bra skolor i stockholm med mycket självständigt arbete ?


Noboru Wataya:

Dold text:

ofta man får varningspoäng för att be en mod skärpa sig och sluta vara dryg när det är helt befogat 😛

erik43:

Tittar på den nu , den verkar va sådan .

Jag har inte gått på kunskapsskolan men jag har hört en del bra om dom!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

ofta man får varningspoäng för att be en mod skärpa sig och sluta vara dryg när det är helt befogat 😛

Allt kan hända i en anarki [no-no]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Allt kan hända i en anarki

Detta är ju ingen anarki! Vi har presidenten åtta och han skulle inte försvara polisövervåld!

Men nu kan vi inte gå OT för då kanske jonny hittar ett kryphål i lagboken och dömer oss alla till 12 varningspoäng för detta brott!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Vi har presidenten åtta och han skulle inte försvara polisövervåld!

[tard] Det där sa du inte, DET DÄR SA DU INTE!
Alla mods är korrupt och utövar våld på alla medlemmar [no-no]

framtidstron är död:

Men nu kan vi inte gå OT för då kanske jonny hittar ett kryphål i lagboken och dömer oss alla till 12 varningspoäng för detta brott!

Är ju det ja menar [no-no] Ett livstidsstraff för att kissa på kanten liksom [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erik43:

Går du där ?

Nej. Men min lillebror gör det och det verkar bra, enligt honom och andra som gått på någon av kunskapsskolans skolor så är det bra.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Alla mods är korrupt och utövar våld på alla medlemmar

vet minst en snäll mod som inte utövar speciellt grovt våld på mig :$


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vet minst en snäll mod som inte utövar speciellt grovt våld på mig :$

En snäll polis gör inte sidan okorrupt [no-no]


   
SvaraCitera

erik43:

Tittar på den nu , den verkar va sådan . Går du där ?

känner några som gått där, verkar inte varit någon höjdare för någon av dem


   
SvaraCitera

erik43:

Vad är problemet med vittra ? , vet du nåt om vittra ?[smile]

Allt jag hört om stället är bara dåligt. Slappa elever samt slappa lärare utan behörighet. Och väldigt mycket "gratis"-betyg delas ut för att höja skolans rykte. Då det är friskola behöver det heller inte finnas studievägledare, sjuksköterska eller kurator.

framtidstron är död:

Hur kan någon som är så dryg mot en 10-11-åring bli moderator :S

Noboru Wataya:

Alltså nu får du fan ta och skärpa dig, jag fattar att du känner dig piss men det finns ingen anledning att dryga dig mot en random elvaåring som behandlar forumet likadant som alla andra.

Dryg eller ej, han har ju förstått det nu.

Noboru Wataya:

Dold text:

Finns inget att varna för.

ChickiBull:

En snäll polis gör inte sidan okorrupt [no-no]

framtidstron är död:

Men nu kan vi inte gå OT för då kanske jonny hittar ett kryphål i lagboken och dömer oss alla till 12 varningspoäng för detta brott!

Sluta OT:a nu.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Sluta OT:a nu.

[blush][love]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Dryg eller ej, han har ju förstått det nu.

Frågan är om du förstått att du var dryg och jävlig helt utan orsak, även vad gällde annat än citeringen. Skärp din ton, det är allt jag säger.

Ja, detta var sista OT-inlägget och tillsägelsen nu herr mod.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Frågan är om du förstått att du var dryg och jävlig helt utan orsak, även vad gällde annat än citeringen. Skärp din ton, det är allt jag säger.

Jag har förstått att jag tog måhända i, i onödan, ja. Dock ser jag inte TS gråtandes i ett hörn, men däremot fina citeringar i hans inlägg, så det verkar ha gjort mer nytta en skada.

Over and out.


   
SvaraCitera

erik43:

Tittar på den nu , den verkar va sådan . Går du där ?

Jag gick på kunskapsskolan vid Sockenplan i Stockholm åk 6-9. Är du ute efter eget arbete är det himla bra, eller det gick åtminstone jättebra för mig där. Har man svårt att få saker gjorda och behöver ett mer vanligt lektionssystem är det dock rätt svårt, det är många som byter skola pga det i början.

Gick på en vittraskola i 5an men bytte till kunskapsskolan efter år, men det var mest för att jag bråkade en del med en viss lärare och inte pga systemet i sig.

Rekommenderar kunskapsskolan om du är bra på att snacka dig igenom redovisningar så att du inte behöver plugga så mycket själv + har lätt för att skaffa vänner i andra klasser osv. Då är det rätt schysst att kunna beta av en del grejer fort och sedan sitta och slappa resten av veckan. [y]


   
SvaraCitera

Shit vilka krav! Vet inte om jag är till någon vidare assistens dock. Själv gick jag nämligen i ett vanligt kommunalt sunkplugg i Huddinge med en bildlärare som skrek att det luktade hasch under lektionen, en sve/so-lärare som var halvalkis som tyckte en tjej i min klass hade fin röv (lol), en matte/no-lärare som oftade visade bilder på elektriker han fotat i Indien istället för att undervisa i sina ämnen, och en ultrafeministisk syslöjds lärarrinna som inte rakade armhålorna och tvingade ibland alla killar att göra 20 armhävningar fast tjejerna behövde bara gör 5 och fick stå på knäna (true story).
Hade ganska mycket problem med det alltså [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

vad du söker är en montessoriskola (jag vet inte om kunskapsskolan är en sådan, men det torde vara lätt att kolla upp). de finns överallt, prata bara med din rektor eller kurator!

Ja montessoriskolor verkar jobba så . Frågan är om det inte är långa köer till alla montessoriskolor ?


   
SvaraCitera