Aviseringar
Rensa alla

Bra tatuerare i Göteborg


Ämnesstartare

Jag har en tatuering (bara streck, ingen fyllning eller så) som är lite ojämn i linjerna som jag tänkte försöka rätta till, men jag skulle behöva tips på bra tatuerare i Göteborg då.
Alltså det behöver inte vara en jättedyr konstnär med tanke på att det är ett relativt litet ingrepp, men någon man kan lita på som inte darrar på handen liksom. Och med lite erfarenhet (till skillnad från han jag var hos första gången). [smile]


   
Citera

Heidi Hay ska ju vara jättebra men har säkert 100 års väntetid. Vill se strecktatueringen.


   
SvaraCitera

isola:

Heidi Hay ska ju vara jättebra men har säkert 100 års väntetid

Åtminstone två år, men de andra på hennes studiop är ju med skitbra. Annars tipsar jag om Peter Wang på 'A laidback tattoo', han jobbade på heidi hay förut, slutade pga att de skiljde sig, han har gjort alla mina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Heidi Hay ska ju vara jättebra men har säkert 100 års väntetid. Vill se strecktatueringen.

Fast jag tror hon är liksom för bra... Känns som att hon kanske skulle bli förolämpad om jag kommer och bara ska fixa några streck. Det behöver som sagt inte vara någon som är topptatuerare. Och nej tyvärr, den är hemlig [cute]

Budolicious:

Peter Wang på 'A laidback tattoo',

Är han väldigt professionell? Som sagt, det behöver inte vara någon superbra, bara någon som kan hantera en nål ordentligt. Ingreppet kan väl liknas vid nån sorts text-tatuering, alltså inte så avancerat.


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Är han väldigt professionell? Som sagt, det behöver inte vara någon superbra, bara någon som kan hantera en nål ordentligt. Ingreppet kan väl liknas vid nån sorts text-tatuering, alltså inte så avancerat.

Oja, han kan sina saker, men han gör även simpla jobb. Kan ju snacka med honom om inte annat, han hänger vid haga kyrkogatan.


   
SvaraCitera

vill se bild på hur tatueringen ser ut nu!


   
SvaraCitera

Rådjuret:

ch nej tyvärr, den är hemlig [cute]

varför? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Oja, han kan sina saker, men han gör även simpla jobb. Kan ju snacka med honom om inte annat, han hänger vid haga kyrkogatan.

Är han trevlig också? Sökte runt lite på internet och hittade City tattoo, men vissa hade tydligen erfarenhet av att de var otrevliga där och det är ju inte så kul.

stereo total:

vill se bild på hur tatueringen ser ut nu!

isola:

varför?

Den är hemmaritad och alltså ganska originell och inte så anonym som jag skulle vilja vara här [cute]


   
SvaraCitera

Rådjuret:

City tattoo

Bra studio, en av de äldsta.


   
SvaraCitera

Jag rekommenderar Wicked tattoo som ligger i mölndal. Gå isåfall till carl. han har väll 1-1,5 års väntetid och han måste dock godkänna ens projekt.

han är iallafall snuskigt jävla duktig!
bara o kika igenom länken nedan, bläddra mellan alla 13 sidor. finns ingen i göteborg som är så duktig som han(nej heide hay är inte i närheten så duktig).

http://www.gaddad.se/gallery/tattoo/search/1/_/wicked_tattoo/


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Är han trevlig också? Sökte runt lite på internet och hittade City tattoo, men vissa hade tydligen erfarenhet av att de var otrevliga där och det är ju inte så kul.

Han är riktigt trevlig, har gått dit ibland bara för att tjöta med honom och så.


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Den är hemmaritad och alltså ganska originell och inte så anonym som jag skulle vilja vara här

skicka i pm så bara jag kan se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Burdo:

1-1,5 års väntetid

Läste du mitt inlägg? Jag vill rätta till en tatuering jag har, kan tänka mig att det tar max en halvtimme att göra, alltså känns den typen av väntetid lite väl lång[cute]

Budolicious:

Han är riktigt trevlig, har gått dit ibland bara för att tjöta med honom och så.

Haha, låter riktigt nice, ska kolla in det då tror jag om jag törs lita på dig. Tack för tipset!

stereo total:

skicka i pm så bara jag kan se?

Varför så viktigt? [blush]

doog:

Bra studio, en av de äldsta.

Har du erfarenheter av det eller är det bara ett rykte? Hur är väntetiden och sånt där?


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Haha, låter riktigt nice, ska kolla in det då tror jag om jag törs lita på dig. Tack för tipset!

Tja, jag har ju ändå återvänt fem gånger efter första så [smile]


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Varför så viktigt?

är bara nyfiken


   
SvaraCitera