Aviseringar
Rensa alla

Bra tecken


Hando

Compton GangztaH:

Hon låter kåt, knulla sönder henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jösses, uppdatering på skum-fronten! Igår så smsade vi lite fram och tillbaks som vi brukar, så avslutar hon ett sms med: Håller på att visa en bild på dig från bdb för min mamma, hihi ^^

Blev fan förstummad, var påväg ifrån Metallicas konsert och fick mig verkligen en tankeställare mitt i allt ståhej.
Vem i helvete får för sig att göra någonting sådan? Och sedan skriver de tillomed. En annan grej som jag tycker gör saken värre är att vi har inte setts sen vi träffades för nån vecka sen, vi smsar/ringer bara.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag gillar hur det här utvecklas. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag gillar hur det här utvecklas. [smile]

Hehe, inte jag![bigsmile]

Va fan jag talar knappt om för min morsa vad jag gör om dagarna, vilka kompisar jag är med, osv. Hon visar en bild på mig! Verkar som om hennes morsa vet mer om mig än vad min gör inom kort. För min mamma så existerar ju inte en tjejen i fråga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, träffa henne och se hur det är innan du dömmer ut henne totalt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jacob:

Äsch, träffa henne och se hur det är innan du dömmer ut henne totalt 🙂

Självklart, lägger nog inte så stor vikt på ett par dumma sms, lät så obehagligt dumt när jag fick de dock.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Hon låter kåt, knulla sönder henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, jo jag kan förstå att du reagerade speciellt på det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jacob:

Hehe, jo jag kan förstå att du reagerade speciellt på det 😛

Haha, ja men tänk dig själv, vad i hela världen skulle kunna få dig att visa en bild på en brud som du har typ på g, för din morsa! Makes no sense..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folksam:

Haha, ja men tänk dig själv, vad i hela världen skulle kunna få dig att visa en bild på en brud som du har typ på g, för din morsa! Makes no sense..

hehe nej har jag nog aldrig gjort för min morsa så, medvetet iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folksam:

Blev alldeles till mig! Att hon gick så pang på. Måste väl ses som ett väldigt bra tecken, visst?

gött för dig du


   
SvaraCitera

Folksam:

Va fan jag talar knappt om för min morsa vad jag gör om dagarna, vilka kompisar jag är med, osv. Hon visar en bild på mig! Verkar som om hennes morsa vet mer om mig än vad min gör inom kort. För min mamma så existerar ju inte en tjejen i fråga..

Tjejer brukar ha ett helt annat förhållande till sina föräldrar och är mer öppna vad gäller sina egna relationer. Generellt sett..

Om du är intresserad av henne mer än som ett ligg så tycker jag att du ska vara glad att hon visade en bild på dig. It's a sign oavsett om ni bara har träffats ett par gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Om du är intresserad av henne mer än som ett ligg så tycker jag att du ska vara glad att hon visade en bild på dig. It's a sign oavsett om ni bara har träffats ett par gånger.

Haha klart jag blir glad! Men mysko kändes det verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, idag kom "jag drömde om dig inatt"-smset.

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ett bra tecken hahaha [confused] låt mig se [bigcheers][love][y][party][love][wink]


   
SvaraCitera