Aviseringar
Rensa alla

Bra tonårsfest?


Buhuu
Ämnesstartare

Mindfly:
''Super nästan varje helg som 15åring''
tumblr_mnj7dmCF8q1rlsl7ao1_500.gif

Nä men ärligt att ränna runt ute utan att man ens ska nånstans helt fulla är inte smart kan jag säga. (av egna erfarenheter) Ska ni ha en fest håll er i det huset och på trädgården iallafall.

Haha för det första är det min kompis som skrivit det inlägget... och för det andra så ja vi ska vara hemma hos mig ute i trädgården och i mitt hus. På valborg ska vi va ute dock, fulla..

Mindfly:
I denna tråden är du en 15årig kille och i din andra tråd en 14årig tjej. Tro nån har beslutsångest.


   
SvaraCitera
Buhuu
Ämnesstartare

choco boy:
Mitt tips ör att inte dricka mycket... seriöst man har roligare om man baea dricker lite

Kan säga att JAG kommer dricka lagom mycket, men jag kan ju ej hindra dem andra från att dricka mycket eller lite.


   
SvaraCitera
Buhuu
Ämnesstartare

S3ON:
Nästan alla jag känner är seriemördare, drf tkr jag att det e självklart att jag också ska mörda.. :€ 

du läskig


   
SvaraCitera

Buhuu:

Haha för det första är det min kompis som skrivit det inlägget... och för det andra så ja vi ska vara hemma hos mig ute i trädgården och i mitt hus. På valborg ska vi va ute dock, fulla..

Var försiktiga när ni är ute då. Läste häromdagen på facebook där en pappa skrev att han hittade sin dotter medvetslös ute. Hon var full ute med sina vänner och hade trillat och slagit ut några tänder och skrapat upp hela ansiktet. Räcker med att bara dricka lite om man ska vara ute hela kvällen med vännerna.


   
SvaraCitera

Varför alkohol? Finns ju så mycket annat bra. 
Sen så är du inte alkoholmyndig heller eller vad man kallar det, vilket är ett till argument varför du/ni ska avstå. Tänk smart, tänk imorgon och inte bara idag. 


   
SvaraCitera

Glöm inte jordnötter som snacks.


   
SvaraCitera
Buhuu
Ämnesstartare

My dreams are her:
Glöm inte jordnötter som snacks.

Ä fyfan va bra tips!


   
SvaraCitera

skulle va kul o ha en fest med disco o dricka, blir kanske till hösten om ni är intreserade....


   
SvaraCitera