The office us, prison cell block h, the worst week of my life, the increasingly poor decisions of Todd Margaret, the shield åh finns en massa
Du har missat The Vampire Diaries.
Rejmond D Röjter: Breakout Kings(samma som gjort Prison break, T-bag är till och med med ett avsnitt).
Hatar att de avslutade serien efter S02.. Och varför behövde de döda negern liksom???
Var länge sedan tråden skrevs men här kommer några serier som ärligt talat förändrade mitt liv:
Sjunde Himlen (Var yngre när jag började se denna, men den är FANTASTISK, dock är de tre-fyra första säsongerna ej jätte bra. Finns 11 säsonger)
Skärgårdsdoktorn (Var yngre här med. Finns 3 säsonger)
VÄNNER (Åh. Så. Bra. Ett MÅSTE för alla serieälskare! Finns 10 säsonger)
The legend of the seeker (En fantasy-aktig serie. Gudomligt bra! Finns 2 säsonger)
One Tree Hill (Också underbar som alla andra. Finns 9 säsonger)
How I met your mother (Underhållande och bra. 8 säsonger)
Gossip Girl (Har inte sett klart än. Men helt underbar den med. 6 säsonger)
Doctor Who!
The wire
Sunset Beach, Glamour, Oz, Skilda Världar, Tre Kronor
90210 är riktigt bra enligt mig.. om du gillade gg, så gillar du denna med
vampire diaries
orange is the new black
lost, heroes, hawaii-five 0, carnivale, twin peaks, o.z, homeland.
Följer just nu:
Breaking Bad
Dexter
Homeland
Sons of Anarchy
Arrested Development
Girls
Mad Men
It's Always Sunny In Philadelphia
Mad Men (!)
Game of Thrones (!)
Suits
Once upon a time
New Girl
Sex and the city är lite hjärndöd och lättsam guilty pleasure
Jag själv ska börja kolla på:
Breaking bad (sett lite)
It's always sunny in Philadephia (sett lite)
Arrested development (sett lite)
The Sopranos
Weeds
OZ
The Wire
The Walking Dead
Orange is the new Black
Lost
Modern family
The pillars of the Earth
Orange is the new black. helt ok. cool. lite egen, annorlunda.