Aviseringar
Rensa alla

Bra ursäkt till morsan och farsan när ni ska ut? ;o


Ämnesstartare

Lounge Act:

Det där att dra ut med tiden är typ sämst

Bara för att du är kass så det sket sig för dig, så kan det ju faktiskt lyckas för nån annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Bara för att du är kass så det sket sig för dig, så kan det ju faktiskt lyckas för nån annan.

Jag har aldrig använt den metoden eftersom jag använde min lilla hjärna som 14åring. Dessutom sitter föräldrarna uppe hela natten och ringer och ringer till din mobil och när du kommer hem på morgonen med din kommentar om att "du råkade inte märka att klockan var tre på natten plötsligt, hehe" så får du ingenting annat än FETT MED UTEGÅNGSFÖRBUD. Särskilt då han har blivit påkommen med alkohol tidigare, ja då jävlar blir det livat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

FETT MED UTEGÅNGSFÖRBUD.

Varför skulle man ens bry sig om det? Man går ju bara ut ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

FETT MED UTEGÅNGSFÖRBUD. Särskilt då han har blivit påkommen med alkohol tidigare, ja då jävlar blir det livat.

Killen är 16 bast, jag tror inte att hans päron kommer att ta det så hårt ifall dom skulle märka det. Såvida dom inte är lika överreliskösa som dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Varför skulle man ens bry sig om det? Man går ju bara ut ändå.

Tror du trådskaparen skulle göra detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Killen är 16 bast, jag tror inte att hans päron kommer att ta det så hårt ifall dom skulle märka det.

Kladdkakan92:

Mina föräldrar har kommit på mig förr att jag har druckit alkohol, och det var inte skoj! [cry]

Tolkar hans tårar som något väldigt traumatiserande.

nazgul:

överreliskösa

ah jag e sten hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Tror du trådskaparen skulle göra detta?

Vet inte. Borde väl inte vara några problem och bara säga att man drar iväg till några polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

ah jag e sten hehehe

mm, det vart lite fail.....Svenska språket är lite svårt för mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mm, det vart lite fail.....Svenska språket är lite svårt för mig...

Märker det.

DeathOrGlory:

Vet inte. Borde väl inte vara några problem och bara säga att man drar iväg till några polare.

Förbjudet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Förbjudet.

Varför? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Killen är 16 bast, jag tror inte att hans päron kommer att ta det så hårt ifall dom skulle märka det. Såvida dom inte är lika överreliskösa som dig.

Jo dom tar det ganska hårt faktiskt [smile]
Så fruktansvärt tråkigt att höra hur kul alla mina kompisar hade i helgen, allt skoj som dom gjort. Och själv har man bara suttid vid datorn.. [cry] Man blir rätt så deprimerad efter ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Varför? :S

Om man har utegångsförbud så har man utegångsförbud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Om man har utegångsförbud så har man utegångsförbud.

Jo sådant kanske funkar när man är 6år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Så fruktansvärt tråkigt att höra hur kul alla mina kompisar hade i helgen, allt skoj som dom gjort.

Jo det suger.

Kladdkakan92:

Och själv har man bara suttid vid datorn..

mm, det går väl an ett tag men...

Kladdkakan92:

Man blir rätt så deprimerad efter ett tag

Sant.

Så mitt råd till dig är att börja spela wow, då kommer du inte vilja gå ut överhuvudtaget...[y]


   
SvaraCitera

Ok, jag har stor respekt för mina föräldrar, men jag förstår inte varför så många verkar vara så oerhört rädda för sina? Det är väl fan bara att säga att man ska ut och sen komma hem senare och gå o lägga sig? Vad ska de göra? Det är bara att köra på (Tror det är högst osannolikt att de sparkar ut dig med tanke på att de verkar ytterst rädda för ditt välbefinnande).


   
SvaraCitera