Aviseringar
Rensa alla

bränn alla touchmobiler på bål, ber er


Ämnesstartare

Venus:

ja! jättesega :S (Du röstade på detta alternativ)

Hatar dem! HAtAR, hataR, hataR HatAr H a t a r, H A T A R
HATAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan du inte sälja den och köpa en asbillig 3310 av någon? då får du antagligen pengar över också! vet inte om din pappa skulle bli så glad dock :8

pappa säger "jag vill att du har en jätteny & jättebra mobil, så att du slipper skämmas framför folk" :S säger "vill inte, vill lämna tbx den här & få ngt jag vill ha" han: "det går inte att lämna tbx"
asså[mad][cry] är gråtfärdig men kan ju ej gråta & tjata för min farbror är här
[mad][mad][mad][mad][mad]

PÅ GUD att jag tänker dra ti panduro & köpa allt jag vill ha imorrn


   
SvaraCitera
smisk

Venus:

nej, dome fett sköna! (Du röstade på detta alternativ)

Venus:

man vänjer sig

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spell:

Hatar dem! HAtAR, hataR, hataR HatAr H a t a r, H A T A R
HATAR

[love]x190283901238102830128


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

pappa säger "jag vill att du har en jätteny & jättebra mobil, så att du slipper skämmas framför folk" :S säger "vill inte, vill lämna tbx den här & få ngt jag vill ha" han: "det går inte att lämna tbx"

[sad] jobbigt. men vadå skämmas, känns som att det bara är vuxna som tänker på sånt nuförtiden. status alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

så att du slipper skämmas framför folk"

UTNYTTJA LÄGET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jobbigt. men vadå skämmas, känns som att det bara är vuxna som tänker på sånt nuförtiden. status alltså.

status kan ta sig i röven, vuxna också.
sällan jag skulle få mer status bara för jag har en fett dyr mobil när mina kläder ser begagnade ut...?

varför ska jag orka bry mig om en mobil när jag knappt bryr mig om mitt utseende :s

äckligt att dom orkar bry sig, blir ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spell:

UTNYTTJA LÄGET!

VAD MENAR DU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

sällan jag skulle få mer status bara för jag har en fett dyr mobil när mina kläder ser begagnade ut...?

men det är det jag menar, att föräldrarna verkar tro det! typ för att dom inte vill att ens barn ska vara utanför osv

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det är det jag menar, att föräldrarna verkar tro det! typ för att dom inte vill att ens barn ska vara utanför osv

aa 🙁 men det som ej går ihop är... Pappa säger "jag vill inte att du kletar i massa smink i ditt ansikte, och plockar ögonbrynen... Du kommer se ut som ett monster om du håller på så. Så han blir jättesur om jag klper mycket smink osv.
sen om jag säger "men folk kollar snett om man är ofxad" så säger han "bry dig inte om vad andra tycker"[tard] har han hört talas om logik?

förstår dock hur han tänker men fortfarande inte riktigt genomtänkt

oh, jag kanske lämnar ämnet? sry, vet ej vad jag babblar om, har hög musik på kan ej koncentrera mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

har ingen åsikt (Du röstade på detta alternativ)

Jag är okej med att andra har dem, och jag gillar att spela femtonspel på min pojkväns mobil. Annars hatar jag dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

VAD MENAR DU?

Säg att du behöver lite allt möjligt för att inte skämmas [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag kmr seriöst börja gråta
ni förstår inte hur frustrerande det här är
min pappa ignorerar mig och tar mig inte på allvar
vill inte ha den här Mobilen
och dom har fuckat upp mig gamla mobil
vad ska jag ta mig till

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

det här ger mig magsår, på riktigt
vill gå in i mitt rum och gråta & smsbomba folk
men jag har ju ingen mobil

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

min farbror mobbar mig :@ han immiterar mitt "varför? varför? varför?"
jag kmr gråta, HJÄLP

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Spell:

Säg att du behöver lite allt möjligt för att inte skämmas

har redan det han säger "du får ju allt du vill ha" jag säger "nej" han sger "jo, säg vad du vill ha så köper jag det imorrn"
:@ kommer ej på ngt, dete det some problemet


   
SvaraCitera

Hemskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

åsikt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera