Aviseringar
Rensa alla

bränt ansiktet....


Ämnesstartare

Hej! Var ute i solen idag och tänkte, äh jag skiter i solskyddsfaktorn så jag blir lite brun! Klantigt som fan då jag kom hem med ett rött ansikte. Det är inte illrött utan mer en antydan till rött, men ändå. Inte så farligt, tänker väl ni, men för mig är det här hemskt. Det känns som att jag kommer att bli en rynkig gammal tant vid fyrtio års ålder pga detta. OBS brukar vara noggrann med solskyddet annars så har inte bränt mig på ett bra tag, men nu har jag sån fruktansvärd ångest för det här eftersom jag är övertygad om att min hud är sönderskadad av detta. SNälla hjälp mig, kommer jag att bli jätterynkig eller är det bara mina demoner?


   
Citera

haha fy fan va töntigt o bränna sej i denna solen ha ha 

 

ha


   
SvaraCitera

De är nog kört för dig nu, du kommer se ut som ett russin när du vaknar imorgon.


   
SvaraCitera

SOM ETT RUSSIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Solgreja gör faktiskt så du blir lite brunare eftersom du slipper rödbetan


   
SvaraCitera

Det är lungt. Om du bara har på ordentligt med aloe vera eller after sun bör det inte vara nått problem.


   
SvaraCitera

jag solade innan och blev röd, men d bränner inte som tur ärrrrrr, åh är d inte underbart ute nu eller!? känns som sommar för bövelen! 


   
SvaraCitera
Kudhos

FruLiten:
SOM ETT RUSSIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjärta

SOM EN TORKAD DRUVA!!!!!!


   
SvaraCitera
penja

lyckades faktiskt bli lite lite brun idag tror jag. eller så är det inbillning. vill lyckas bli brun denna sommar. har inte varit brun på jättejättelänge...

tror inte du behöver oroa dig. ta solkräm nästa gång. 

du bli förövrigt ett russin hur som helt när du närmar dig 60


   
SvaraCitera

stackare det är kaos resten av livet nu


   
SvaraCitera

Är nog ingen fara 😉 har bränt mig så jag var illröd i ansiktet, jättesvullen och det översta hudlagret flagnade bort...jag ser inte ut som en tant i huden trots det :p


   
SvaraCitera

jag har ett pigment i huden så jag kan inte bränna mig lolLedsen


   
SvaraCitera