Aviseringar
Rensa alla

Bråk


Ämnesstartare

Hej.. Det finns en kille (vi kallar han A) som bor i mitt område som spelar lite gangster, extra mycket när han är med sina vänner. Hans vänner är lite äldre än mig (Jag är 14) och han har verkligen lust att bråka med mig och min vän. För några veckor sedan hotade hans kompis (B) oss när vi hade kallat A att kaxig. Sedan hade A, B och en annan person kommit efter oss efter vi hade varit på macken och hade köpt godis och A skulle ha om vi inte ville att "det skulle hända samma sak som förra gången". 

Jag är osäker på vad vi ska göra i sådan situation, jag letar inte efter bråk men A är verkligen på en. Jag vill inte heller hamna i slagsmål med dom, men jag vill inte känna mig hotad eller att dom ska ta från oss igen.

Hur ska jag hantera en sådan situation?


   
Citera
Ämnesstartare

elbatong


   
SvaraCitera

Förväntade mig siffror och tal  


   
SvaraCitera
reben

sprid ut 1 rykte i stan om att du e asfarlig o superbra på att slås kan alla kampsporter o har tusen vapen hemma


   
SvaraCitera

reben:
sprid ut 1 rykte i stan om att du e asfarlig o superbra på att slås kan alla kampsporter o har tusen vapen hemma

Bästa lösningen någonsin.
men man kan ju också skaffa sig en ''liten'' vapen arsenal :3
Eller så tar du bara och går straight up med A och tar ett seriöst snack. Brukar lösa det mesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman: tar ett seriöst snack.

och sedan räcker fram handen och säger:  kompisar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:
Hej.. Det finns en kille (vi kallar han A)

Aaron?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Förväntade mig siffror och tal  

:DD


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:
Hej.. Det finns en kille (vi kallar han A) som bor i mitt område som spelar lite gangster, extra mycket när han är med sina vänner. Hans vänner är lite äldre än mig (Jag är 14) och han har verkligen lust att bråka med mig och min vän. För några veckor sedan hotade hans kompis (B) oss när vi hade kallat A att kaxig. Sedan hade A, B och en annan person kommit efter oss efter vi hade varit på macken och hade köpt godis och A skulle ha om vi inte ville att "det skulle hända samma sak som förra gången". 

Jag är osäker på vad vi ska göra i sådan situation, jag letar inte efter bråk men A är verkligen på en. Jag vill inte heller hamna i slagsmål med dom, men jag vill inte känna mig hotad eller att dom ska ta från oss igen.

Hur ska jag hantera en sådan situation?

om ni inte vill hamna i bråk så föreslår jag att ni inte fortsätter kalla ''A'' saker som kaxig, ignorera dem istället..


   
SvaraCitera

the_fat_one:

Aaron?

ahmed?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo:

ahmed?

amsi?


   
SvaraCitera

the_fat_one:

amsi?

abbud!?


   
SvaraCitera