Aviseringar
Rensa alla

Bråkar med killkompis.


Ämnesstartare

som sagt. Jag har mått dåligt ett tag och min killkompis har råkat bli offer för mitt dåliga humör och tycker att jag är en dålig, elak människa, vilket jag förmodligen är. Har kommenterat hans bilder på bdb, kanske inte för snällt och nu har han blockat mig, säkert blockat min msn, jag vill inte ens se om han gjort det, och jag vill bara krypa ihop till en liten hög och dö en utdragen död.

Snälla, döda mig.


   
Citera
Ämnesstartare

vad är hans bdb?


   
SvaraCitera
Gifted

AndyPandy:

har råkat bli offer för mitt dåliga humör

tja, tyvärr verkar vissa tjejer ha den effekten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

tja, tyvärr verkar vissa tjejer ha den effekten...

Ja, och samvetet är sämre än sämst efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

vad är hans bdb?

Varför undrar du?


   
SvaraCitera

AndyPandy:

Har kommenterat hans bilder på bdb, kanske inte för snällt

idiot,du är en dålig vän om du för lite dåligt humör medvetet är elak mot en vän,jag har en vän och hur jävla arg och sårad jag än blivit så har jag aldrig gjort nåt med flit för att såra eller göra den ledsen,så gör inte en vän.


   
SvaraCitera
Gifted

AndyPandy:

Ja, och samvetet är sämre än sämst efteråt.

se till att be om förlåtelse, och förklara!

jag hade en flickvän som får enorma raseriutbrott, men jag hörde aldrig ett "förlåt", eller något uppmuntrande. detta (samt massa annat) gjorde att det tog slut, (och tja, nästan all form av kontakt har slutat med att hon blivit rasande)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

idiot,du är en dålig vän om du för lite dåligt humör medvetet är elak mot en vän

Okej, jag tycker inte att du borde kalla mig idiot, du vet inget om mig, min kompis eller vad som hänt. Brukar du slänga ur dig såna saker ofta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

jag hade en flickvän som får enorma raseriutbrott, men jag hörde aldrig ett "förlåt"

Jag vill ju bli sams med honom fort som attan igen, så det blir 7000 ursäkter imorrn, ifall han vill lyssna. Fast det vill han nog inte. Han är långsint. Vi har ett komlicerat förhållande...


   
SvaraCitera

AndyPandy:

Okej, jag tycker inte att du borde kalla mig idiot, du vet inget om mig, min kompis eller vad som hänt. Brukar du slänga ur dig såna saker ofta?

jag vet att om man är en riktig vän så gör man inte nån annan illa med flit bara för man är på dåligt humör,förstår at han blocka dig,finns ingen ursäkt för att medvetet va elak mot en vän.


   
SvaraCitera
Gifted

AndyPandy:

Vi har ett komlicerat förhållande...

Tja... jo...

Anger management?

Hur svårt kan det vara att inte bli arg ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag vet att om man är en riktig vän så gör man inte nån annan illa med flit bara för man är på dåligt humör

Det var inte med flit. Jag har mått dåligt en tid, och då menar jag inte att jag bara varit sur nån dag, utan inte mått bra alls. Han hävde ur sig några irritearnde grejer och jag fick... ett litet utbrott. Så nej, jag var inte elak för att jävlas.


   
SvaraCitera

AndyPandy:

Det var inte med flit. Jag har mått dåligt en tid, och då menar jag inte att jag bara varit sur nån dag, utan inte mått bra alls. Han hävde ur sig några irritearnde grejer och jag fick... ett litet utbrott. Så nej, jag var inte elak för att jävlas.

jaghar haft samma sak i flera månader mer eller mindre,men jag skulle aldrig såra en vän även han har sårat mig enormt mycke,så gör man bara int,även den säger nåt elakt,man kan skälla på den,men man ska fan inte vara elak och såra den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Hur svårt kan det vara att inte bli arg ?

ja du... ganska.

Grejen är också att han tycker sig vara tillåten att vara arg ofta på mig, och förväntar sig att jag ska förlåta i en handvändning, men när jag är sur eller grinig så slutar han prata med mig och är "förorättad" ett bra tag.


   
SvaraCitera
Gifted

AndyPandy:

men när jag är sur eller grinig så slutar han prata med mig och är "förorättad" ett bra tag.

naaaw....

Tja, det jag har lärt mig är att man bara kan ändra på sig själv...


   
SvaraCitera