Aviseringar
Rensa alla

Bråkar med min syster 24/7 (jag 16, hon 12)


Ämnesstartare

pallar inte bråka me henne mer, bråk bråk bråk exakt varje dag från att vi vaknar till att vi lägger oss, om allt sen hon fyllde 9 ungefär. Hon e drama queen, elak, snål, kramar mig aldrig självmant, o störd o sinnessjuk. jag är snäll generös o vill krama henne. känner just nu får att bara hålla henne o slå henne i ansiktet me nävarna tills hon är oigenkännlig.. pallar inte använda kommatecken punkt eller stava pallar inte tänka vet inte va ja ska ta mig till..........


   
Citera

skit bara i henne, slå henne och säg att hon ska visa dig lite respekt. [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
respektlösa jävla skitunge!Image


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till dina föräldrar så kanske hon slutar eller bara låt henne vara låsas som om hon inte finns. Eller förklara lungt och fint vad du känner om det och säg att du inte vill att ni ska bråka mer [badgrin]


   
SvaraCitera
Hando

Syskonkärlek i hög klass


   
SvaraCitera

men innerst inne älskar hon dig.


   
SvaraCitera
kachin

dobidamdam:

kramar mig aldrig självmant

öh? kramar/kramade aldrig mina syskon. varför skulle man?

du verkar rätt jobbig själv, så jag förstår henne. lämna henne ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Syskonkärlek i hög klass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du krama henne?
jag slutade typ kramas helt och hållet när jag fyllde 11

och för guds skull, låt henne ha pms ifred -.-


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

varför ska du krama henne?
jag slutade typ kramas helt och hållet när jag fyllde 11

Känns inte direkt som det är något att vara glad för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Känns inte direkt som det är något att vara glad för

men -.-
jag är väl inte direkt så att jag känner mig jätteglad över uppbrottet, men jag var väl i nån "bryta sig fri"-fas i livet då, och hade inget behov av kramar. kramar iaf inet mamma och släkt så ofta längre.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

men -.-
jag är väl inte direkt så att jag känner mig jätteglad över uppbrottet, men jag var väl i nån "bryta sig fri"-fas i livet då, och hade inget behov av kramar. kramar iaf inet mamma och släkt så ofta längre.

Ja, det är ju töntigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Ja, det är ju töntigt.

9 av 10 har sådana faser, ett steg mot att frigöra sig från föräldrar.
töntig är man om man är 20+ och trackar en betydligt ynrge för att hon kan lite psykologi.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

9 av 10 har sådana faser, ett steg mot att frigöra sig från föräldrar.
töntig är man om man är 20+ och trackar en betydligt ynrge för att hon kan lite psykologi.

Nej, men det är ju faktiskt töntigt att kramas, jag menar alla måste ju faktiskt bete sig precis som du gjorde. För det stod så i en bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Nej, men det är ju faktiskt töntigt att kramas, jag menar alla måste ju faktiskt bete sig precis som du gjorde. För det stod så i en bok.

du söker ju argumentation XD

jag menade:
jag slutade kramas frivilligt när jag var elva, kanske har samma sak hänt din syster?

sen att du kommer o tolkar det som om jag vet exakt och fördömmer alla som tycker annorlunda, det är din sak.


   
SvaraCitera