Aviseringar
Rensa alla

Bråkar med pappa


Ämnesstartare

Hejhej. Är 14 år och min pappa går mig på nerverna. Kanske någonting alla tonårstjejer skulle kunna säga men detta är på ett annat sätt. Jag blir inte lätt arg/irriterad men när det kommer till pappa så blir jag jättelätt arg. Han hackar alltid på mig om skolan för att jag är 14 och går i 1:an (hoppade över 5:an) och han tror att jag inte kommer att klara mig för att jag valde den svåraste linjen. Han ser liksom ner på mig och tror typ att jag är korkad. Förra veckan fick jag reda på att jag kom med i landslaget och han sa att han var stolt men han är jätte rädd över att jag inte kommer att klara det. Detta vara bara ett exempel men jag vet liksom inte vad jag ska göra för att detta ska sluta. Känner att det inte är någon idé att försöka bevisa något för honom då jag redan har gjort det men han har inte märkt av mig... Går inte att prata med honom heller men snälla hjälp


   
Citera

Landslaget? Ungdomslandslaget i vad?


   
SvaraCitera

Du är 14 och går i 1:an? 


   
SvaraCitera
b1son

är det inte möjligt att han är orolig för att du tar på dig för mycket, typ att du stressar och blir utbränd om du ska va sådär satsig hela tiden?


   
SvaraCitera