Aviseringar
Rensa alla

Bråket vid plusgymnasiet. (orrarnaigbg)


Ämnesstartare

Vad hände egentligen? Någon som är lite mer insatt än aftonbladet? Haha. [bigsmile]


   
Citera

Jag visste inte ens att det hade varit bråk [crazy]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

min kompis känner tydligen tjejen som de trodde låg bakom, så jag har lite inside info [wink] det hela började i för några dagar sen då hon ringde polisen och bad om skydd, hon visste att människor var efter henne typ, iaf så stod de en massa människor utanför hennes hus till midnatt ungefär, tydligen gäng ledare och shit med. nästa dag samlas alla utanför skolan för att få tag på henne, men hon är självklart inte där^^ de drar vidare för att bråka osv


   
SvaraCitera

vi är ett U-land


   
SvaraCitera

asså fattar ingenting, har de startat kravaller över att någon lagt ut en nakenbild på nån? eller vadå?


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

asså fattar ingenting, har de startat kravaller över att någon lagt ut en nakenbild på nån? eller vadå?

Någon skapade ett Instagramkonto där det stod vilka som var slampor. Folk lackade ur.


   
SvaraCitera

Perfekt läge för att smälla av ett pansarskott.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Någon skapade ett Instagramkonto där det stod vilka som var slampor.

haha gu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en sån där typisk grej som killar gör om/när de blir rå dissade av tjejen de gillar eller bara ville ligga med. Kul att skylla ifrån sig på nån annan tjej sen [tired]


   
SvaraCitera